Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sluit me aan bij bovenstaand bericht @Zeeuws-meisje ..
Waar we allemaal bang voor zijn, is jou overkomen?.
Veel sterkte en hopelijk laat het je niet ontmoedigen.
Een dikke knuffel
@ Zeeuwsmeisje, heel veel sterkte meid! Wat naar nieuws ?
Ik heb op dit moment weinig klachten. Enkel moe en wat hoofdpijn. Meer vrouwen die dit ervaren? Dat maakt het wel extra spannend.
@zeeuws meisje, och wat erg!!! Ik hoop dat je er snel bovenop geraakt. Bloedingen zijn normaal tm week 12 dacht ik, maar zo jammer dat het toch verkeerd gegaan is. Dikke knuffel..
@MyMiracle herkenbaar! Ik ervaar ook bijna geen klachten behalve een beetje moe en een zwaar warm hoofd. Vind het ook wel spannend maar aan de andere kant denk ik, beter dit dan bloeden of wat dan ook. Wanneer heb jij je eerste echo?
Bedankt meiden, lief van jullie.
Ik ben ergens wel blij dat het nu 'al' is dan wanneer je al een hartje hebt gehoord. Dat lijkt me nog veel heftiger. Desondanks is het verdrietig, maar anderzijds ben ik ook heel blij dat ik (op de natuurlijke manier) zwanger kan worden want dat is ook niet vanzelfsprekend.
Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap met hopelijk niet te veel vervelende kwaaltjes ?