Uitgerekend Maart 2020

@MyMiracle, wachten duurt inderdaad intens lang! Ik heb 17 juli een tweede echo (dan ben ik 7 weken). Volgens de verloskundige moet er dan een hartslag te zien zijn. Van die woorden krijg ik het echt Spaans benauwd?.
Ik lees best wel wat miskramen hier en daar, vind het heel erg voor jullie! Het gebeurt naar mijn idee ook vaker dan ik altijd dacht. Ik zag dat de dames die een miskraam hebben gekregen als klacht hadden dat zij vloeiden, zijn er nog andere dingen waaraan je het kan herkennen? 

@Gebruiker10146513, ik doe dit ook, vreeeselijk. Het wordt wel iets minder! Ik weet nu precies een week dat ik zwanger ben. Hopelijk bij jou ook, maar het is ook gewoon allemaal zo spannend! 
Wat ik ook doe, is de hele dag door lezen in allerlei apps, hoe groot je baby is bij blabla weken, wat je kan voelen, hoe het eruit ziet, wat het al kan etc. Het wordt echt een obsessie, maar ik krijg er echt geen genoeg van?

Hallo allemaal. 
Spannend allemaal he en leuk jullie ervaringen te lezen.
Ik ben volgens mijn eigen berekeningen nu 5 weken en 1 dag. Dus dan ben ik rond 8 maart uitgerekend. Het is ons 1e kindje. Ik ben 35 jaar. 
Ik voel me goed. Af en toe een krampje en gespannen borsten. Ik ben ook wel moe, maar dat kan ook komen doordat ik zo blij ben met dit nieuws dat ik de hele week al slecht sliep. :) 
Bij ons duurde het 20 rondes en nu staat er toch echt zwanger! Wat zijn we blij!!

@ Kiki jo, dat lijkt me ook super spannend aan de 1e echo, om hopelijk een hartslag te zien! 
Ik heb 2 maand voor deze zwangerschap een miskraam gehad bij 5+1 dag. Ook ik vloeide s morgens om 07.00 uur ineens op het toilet. Geen aankondiging gehad of niets.. dat maakt het juist zo onzeker!
@Gebruiker10146513 & @Kiki jo, Ik herken het wat je zegt, ben ook niets anders dan op het internet  aan het lezen. Wat als dit en hoe zit dat. Je wordt er gek van en uiteindelijk helpt het je ook niks, je lichaam doet wat hij wil. Tegen houden kan je het niet. Hoop en vertrouwen blijven houden ?

Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Afgelopen donderdag voor het eerst een early test gedaan, deze was positief. Daarna om de 2 dagen keer getest met Kruidvat 2x5 en allemaal positief. Vandaag ben ik niet ongesteld geworden en heb ik een behoorlijk duidelijke test. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik rond 17 maart uitgerekend moeten zijn als alles goed blijft gaan.
Hoe berekenen jullie het aantal weken dat je zwanger bent? Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, of vanaf de (vermoedelijke) bevruchting. Mijn ovulatie was 2 weken geleden, maar als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan ben ik 4 weken 'zwanger'. Vind dat zo'n gek idee. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik moet nog even wennen aan alle 'zwangerschapstaal' en berekeningen.
Hier overigens ook niet veel klachten naast moeheid en wat hoofdpijn. Vond dat ook wel verontrustend omdat ik rond de innesteling wel duidelijk buikpijn voelde, dus wilde dat gewoon eigenlijk graag weer terug. Maar aan de andere kant zou ik me bij teveel buikpijn ook weer zorgen maken of alles nog wel goed gaat. Dus het is nooit ideaal denk ik. Als ik de verhalen lees over de misselijkheid en geurtjes dan denk ik dat ik er maar gewoon van moet genieten dat ik nu nog weinig symptomen heb.

Jeeeh ook ik mag me melden in deze groep. 
Vandaag totaal onverwachts een positieve test in mijn handen. Super blij mee. Voor ons zal het ons tweede kindje zijn. Wij hebben al een dochtertje van maart 2018. Dus maart gaat een drukke maand worden hier haha, ik denk ongeveer 16 maart uitgerekend te zijn (lange cyclus dus vandaar). Maar woensdag eerst de verloskundige maar eens bellen voor een afspraak

Hi allemaal,
Vorig week kwamen we terug van onze huwelijksreis en bleek ik zwanger! Uitgerekende datum vermoedelijk 1 maart.
Heel erg spannend aangezien we vorig jaar augustus én december een miskraam hebben gehad met twee keer een curretage tot gevolg. Ook omdat ik vorige week misselijk was en gevoelige borsten, nu niets meer, maakt me onzeker. Iemand hier ervaring mee?
25 juli staat de eerste echo gepland. Het is ons eerste kindje en ik ben 34 jaar. 

Terug
Bovenaan