Uitgerekend Maart 2020

@verrassingvanons, geen ervaring hier. Spannend hoor voor jullie. Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat. 
Voor ons ook eerste kindje en ik ben ook 34 jaar. 

Jebentzowelkomkleintje, kun je het niet op je werk gooien? Een cursus ofzo? Die al vast staat? Of dat je pas vrij van je werk kan vragen vanaf zoveel weken van te voren?

nero, ja misschien dat ik ook maar eens met een fysio ga praten.. ik heb het ook aan mijn huisarts gevraagd en die zei hardlopen kan je inprincipe je hele zwangerschap volhouden zolang je maar naar je lichaam blijft luisteren..

nou ik twijfel nog over alles en ik denk bij elk buikpijntje en steekje al dat er wat is, 1 augustus heb ik de eerste afspraak dus hoop dat het dan een stuk minder wordt!

ik lees trouwens ook elke app en alle kwaaltjes en over je lochaam etc.. dus ik denk dat dat redelijk normaal is ?
x Deetje

@verrassingvanons, ja ik heb dat ook gehad, en nu af en toe komen dingetjes terug. Dat maakt je heel onzeker inderdaad. Ik denk dat het komt door de tolerantie van de hormonen. 

Zijn er meer mensen die last hebben van buikkrampen rond de navel? Denk dat komt door obstipatie. 
Iemand tips? Afgelopen nacht amper geslapen :(

Hoi allemaal,
Nadat ik in januari en in maart allebei bij ongeveer 5 weken een miskraam heb gehad ben ik opnieuw zwanger. Vandaag bij 6 weken een echo gehad en we zagen het hartje kloppen! 
We mogen over 2 weken terug voor de 8 weken echo.
Lijkt het jullie ook leuk om een gesloten facebookgroep aan te maken?

Ik vind een gesloten Facebook groep wel heel fijn. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en zit daar nu nog steeds in. Heel veel om al je lichtpuntjes en zorgen te delen met meiden die rond dezelfde periode in de zwangerschap zitten. En veel makelijker dan zijn forum (vind ik) 

Terug
Bovenaan