Uitgerekend Maart 2020

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb ook een positieve test in mijn handen! Het word ons 3e kindje waar we 10 maanden mee bezig zijn geweest dus super welkom!
Geen vervelende dingen nog gelukkig, alleen een gevoelige voorgevel ?
Waarschijnlijk uitgerekend rond 18 maart.. 
Ik ben overigens nieuw hier dus moet nog even uitvinden hoe alles werkt.. 
Succes allemaal en geniet ervan! ?

Ik kom er nu (terwijl ik iemand wil toevoegen) achter dat ik alleen vrienden toe kan voegen. Ik voeg je dus eerst even toe op mijn prive-account. Daarna kan ik je toevoegen. Even uitvinden hoe dit precies werkt. 

Hoi meiden, gefeliciteerd alllemaal!! ik meld me ook! Yeey! ?Kindje nummer 2 poging 12. Ik ben zoals het er nu uitziet 18 maart uitgerekend (onze zoon is van 6 maart dus dat wordt wel spannend) ?
ik kan het nog niet helemaal geloven, allemaal andere klachten dan bij mijn eerste zwangerschap. Heb hoofdpijn en buikpijn, echter bij mijn eerste zwangerschap nergens last van. Beetje spannend dus nog allemaal. 
Ik meld me straks graag aan voor de facebook, zit nogsteeds in de groep van mijn eerste ook. Super leuk. Hoop dat deze groep dat ook wordt. Had me de vorige keer pas later aangemeld. Weet iemand of anderen kunnen zien dat je lid bent? Met pas vandaag een positieve test, lijkt me dat nog niet de bedoeling. 

Leuk idee IEtje en MyMiracle, goed idee van die geheime Facebook! Ik zou er ook wel in willen! Ik heb een berichtje gestuurd naar het email adres! :)

@Roos1986, niemand kan dit zien. Ik voeg je alleen even toe als vriend op mijn Facebook, verder is alles in de groep geheim. De groep is niet eens te vinden voor anderen. Volkomen veilig dus. 

Terug
Bovenaan