Uitgerekend Maart 2020

Oh elsiejoy.. ik lees altijd vanaf waar ik was gebleven.. ik schrik me rot van je berichtje! Gelukkig kon je snel terecht!!
Ik ben blij voor je dat je even terecht kon en dat ze je enigzins gerust konden stellen.
Ik zie ook wel wat in de facebookgroep maar ik ben echt een angsthaas dus ik meld me pas als het “out in the open” is.. 
x Deetje

Ik ben 11 maart uitgerekend van mijn 4e kindje. Afgelopen 2 maart is mijn dochter geboren dus wat sneller dan gepland. Heb nog tweelingjongens die in oktober 4 jaar worden

Hallo,
Uitgerekend 12 maart. Eerste zwangerschap. Zwanger terug gekomen van vakantie dus dat was een hele leuke verassing. Sinds januari gestopt met anticonceptie. Heel onzeker en spannend allemaal.
Vandaag aangemeld bij de verloskundige en bij moeders voor moeders. Meer mensen die moeders voor moeders doen? 

Ik meld me ook via de mail! 
Volgens eigen berekening 13 maart uitgeteld. 
Afgelopen zaterdag een positieve test. Precies 1,5 jaar na de positieve test van onze dochter. Dus als alles goed gaat, schelen onze kindjes straks precies 1,5 jaar! 

Lieve dames,

Het is even stil geweest vanuit mijn kant en dat had een reden.  Mijn testen liepen niet op en dat maakte me onzeker. Gister is moeders voor moeders langs geweest en de test was positief. Zij heeft mij gerust weten te stellen.
Vanmorgen had ik ineens veel bloed met afvegen en ook een stolsel ter grote van één framboos. Ook liep het bloed gewoon uit me (sorry voor de details). Meteen met de verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het nu 50/50 is en 2 kanten uit kan gaan. Dit weekend moet ik afwachten en maandag terugbellen. Dan krijg ik wrs een vroege echo met 6 weken om te kijken hoe het ervoor staat. 
Sorry lang verhaal. Maak me heel erg zorgen en heb me ziek gemeld op het werk vandaag.. 

ohh wat naar Jebentzowelkomkleintje.. Kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt nu. Hoop voor je dat het alsnog goed gaat! Heel veel sterkte dit weekend in ieder geval..!

Hoi dames, 

Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben zwanger van ons 2e kindje! ? Het is nog wel heel pril, want mijn NOD is pas maandag. Vind het nu dus nog wel heel spannend. 

Graag lees en schrijf ik een beetje met jullie mee. Ik zal vast beginnen met lezen ?

Heel veel sterkte jebentzowelkomkleintje. Ook een knuffel van mij. Ik hoop voor je dat na het weekend blijkt dat alles toch goed is. 

Terug
Bovenaan