Uitgerekend Maart 2020

Ow, Elsiejoy, wat naar zeg! Ik hoop dat het gewoon is van een gevoelige en goed doorbloedde baarmoeder(mond). 
Ik heb de afgelopen dagen ook een klein beetje oud bloedverlies gehad en dus heel veel gelezen. Blijkbaar komen bloedingen nog best veel voor aan het begin van de zwangerschap en in de helft van de gevallen gaat het gewoon goed. Ik las ook dat als je al een kloppend hartje had gezien op de echo hebt gezien, het dan nog wat positiever ligt, omdat de kans dan groter is dat er in ieder geval bij het aanleggen van de organen nog geen foutjes zijn geslopen. 
Heb je je verloskundige/gynecoloog al gebeld? Misschien kunnen zij je wat geruststellen nu je vriend er niet is.
Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!

@ElsieJoy  oh dat is echt naar zeg!? Ik hoop voor je dat het niet erg is en misschien iets van een innestelingsbloeding. ? Sterkte meid..

Wat fijn dat alles er goed uitziet Elsiejoy!  Blijft natuurlijk schrikken zoiets! Gelukkig ben je wel een beetjeopgelucht teruggekomen van de echo! Super dat je ook zo snel terecht kon! 
Bij mij was het gebleven bij een veegje donderdag, een veegje maandag en een drup gisterochtend (allemaal heel lichtbruin vermengd met afscheiding, beetje vies verhaal wel Haha). Nu ben ik nog steeds telkens aan het checken, maar gelukkig alleen wat afscheiding. Hopelijk blijft het zo.
Nog twee weken en 1 dag voordat we de echo krijgen. Aftellen! ;)

Elsiejoy fijn dat je gelijk langs kon komen voor een echo en dat deze goed was. Ik snap je onzekerheid. Zou ik ook hebben hoor. Knuffel vanuit hier. ?

Wat fijn dat alles goed was @ElsieJoy!!!!
Toen ik het las dacht ik echt neee, en gelukkig een paar berichten verder dat je de echo had gehad en je het hartje zelfs zag kloppen! Wat moet dat een opluchting zijn?

Terug
Bovenaan