Uitgerekend Maart 2020

Hallo 
ik ben 1-3-2020 uitgerekend en heb 26 juli Mn eerste echo..
vind het allemaal weer heel spannend ik ben 35 en heb 2 kinderen 9 en 12 jaar.
heb erge last van stemmingswisselingen en maak me steeds zorgen,hebben het verder nog niemand verteld omdat ik eerder al eens een miskraam heb meegemaakt.
vind het best spannend omdat ik in een nieuwe relatie zit de vader van kindje in Mn buik,toch bewust voor gekozen maar hoe gaan mijn kindjes reageren?Ouders van ons weten het wel en waren blij verrast?
Liefs aan jullie allemaal 

Ik heb net een vroege echo gehad. Ik wou erg graag weten hoe of wat aangezien ik in april een miskraam heb gehad. Ben vandaag 6 weken, maar waarschijnlijk toch korter. Kan ook wel kloppen omdat ik vaak een cyclus heb van 31 tot 35 dagen. 

Op de echo was niet super veel te zien, maar wel 2 vruchtzakjes! Aankomende donderdag terug en ben benieuwd hoe veel we dan kunnen zien. Hopelijk ook een kloppend hartje ( of kloppende hartjes) 
mijn man kreeg overigens een hartverzakking... 

@Miratje
Spannend! En 2 vruchtzakjes wauw, misschien idd wel 2 kloppende hartjes!
Ik heb vorige week (bij ong 5 weken) een echo gehad, en daar was ook alleen nog maar heel licht een vruchtzakje te zien. Aanstaande woensdag de volgende echo, en dan hopelijk een kloppend hartje te zien. ZO spannend! Ik ben nogal een doemdenker, heb jij nog tips om het allemaal positief in te zien? 
Succes met het wachten?

@Kiki Jo, 

Spannend hoor, ga voor je duimen! 

Ja tip, mm lastig. Ik heb wel zoiets van zolang er geen stoolsel zijn, is het goed. 
Ik zou pas echt kunnen genieten als ik het hartje ( de hartjes) heb gezien. 

Spannend zeg miratje! Misschien gewoon een tweeling! Snap dat je man even stond te kijken haha!
Wel benieuwd naar iedereens plannen wanneer je het gaat vertellen aan je omgeving! Wij merken dat door vakanties enzo het of redelijk vroeg vertellen wordt rond week 6 of pas na week 13/14. Denk dat we toch maar voor de vroege optie gaan want ik zou niet weten hoe ik het zo lang geheim moet houden haha. Dat is dan al wel voor de 1e echo in week 8. Hoe doen jullie dat? 

Ik meld mij hier ook! Afgelopen maandag een positieve test, nadat ik al een paar dagen menstruatieklachten had maar geen menstruatie.. 
Pas half april gestopt met de pil, we hadden verwacht dat het wel wat langer zou duren voor het zover zou zijn. Dus surprise; heel blij! En spannend zo'n eerste zwangerschap..

@Nero, 
Mijn oma en schoonmoeder hebben we de 1e week het al verteld. Gisteren tegen twee vrienden van ons verteld. We gaan nog 1 koppel in lichten binnenkort en met de rest wachten we tot 12 weken.

Terug
Bovenaan