Uitgerekend Maart 2020

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik weet het nu een week en ben 5 weken zwanger, na bijna een jaar proberen om zwanger te worden. 
Het wordt ons eerste kindje, 15 augustus de eerste echo :)
Ik merk vooral dat ik erg moe ben en veel last heb van buikpijn. Dit lijkt met name lucht, ik heb een spastische darm en herken het van voor m’n zwangerschap. 
Al met al vind ik het erg spannend maar proberen we er vooral van te genieten! :) 

Liefs!

Hoi allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben nu ongeveer 6 weekjes zwanger en 24 maart uitgerekend. Gelijk de eerste poging gelukt dus dat voelt wel heel bijzonder.
De eerste echo krijg ik over 2 weken, spannend!
Ook ik heb enorme last van mijn darmen en houdt me flink van mijn werk overdag en nachtrust af. Hoop dat dit gauw een beetje minder wordt.
Groetjes!

Ik heb steeds meer het gevoel niet zwanger te zijn want heb totaal nergens last van. Misschien komt dat ook omdat we op vakantie zijn en gewoon rustig aan doen. En doen wat we zelf willen (aan het strand liggen vooral haha)
Hebben meer mensen dit ? Ik geloof het pas echt over 2 weken dan hebben we onze 1e echo. 
Merk het alleen savonds aan mn jurkjes. Heb mormaal een redelijk platte buik maar dat is nu totaal niet. En ik eet niets geks op vakantie. Kan dit al zo vroeg?

Ik geloof dat dat bij iedereen anders is :) als ik de verschillende informatiebronnen mag geloven in ieder geval. De ene heeft vanaf de positieve test kwaaltjes, de ander pas als de zwangerschap ook echt zichtbaar wordt.
Voor wat betreft de platte buik lijkt het me hier meer dat je opgeblazen bent en niet dat er al een babybuikje zichtbaar is. Een opgeblazen gevoel is overigens wel een zwangerschapskwaal :) maar ik snap wat je zegt over die eerste echo, dat is voor ons ook een echte bevestiging.
Fijne vakantie! 

Hoi,
Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! 
Ik ben vandaag voor de intake bij de VK geweest. Aangezien ik een knul van 13 heb met een aangeboren hartafwijking, krijg ik extra controles en omdat ik op leeftijd ben en meerdere miskramen heb gehad. Mag ik morgen alweer gaan gluren naar de kleine of alles nog in orde lijkt. 12 aug de 1e officiele termijn echo. Mijn 20 weken echo gaat in het Erasmus MC gebeuren en omdat de 1e met een keizersnee gekomen is, ga ik dus in week 36 over naar de gyn en beval ik in het ziekenhuis. Maar dat wist ik al en ben ik alleen maar blij om. :) .
Maar vind het wel enorm spannend om morgen ochtend nog even te kunnen gluren. Ik vraag me echt elke dag wel af of alles nog goed is. Aamgezien ik van de laatste hier voor ook helemaal niets gemerkt heb en het toch een missed abortion werd.

Hoi,
Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! 
Ik ben vandaag voor de intake bij de VK geweest. Aangezien ik een knul van 13 heb met een aangeboren hartafwijking, krijg ik extra controles en omdat ik op leeftijd ben en meerdere miskramen heb gehad. Mag ik morgen alweer gaan gluren naar de kleine of alles nog in orde lijkt. 12 aug de 1e officiele termijn echo. Mijn 20 weken echo gaat in het Erasmus MC gebeuren en omdat de 1e met een keizersnee gekomen is, ga ik dus in week 36 over naar de gyn en beval ik in het ziekenhuis. Maar dat wist ik al en ben ik alleen maar blij om. :) .
Maar vind het wel enorm spannend om morgen ochtend nog even te kunnen gluren. Ik vraag me echt elke dag wel af of alles nog goed is. Aamgezien ik van de laatste hier voor ook helemaal niets gemerkt heb en het toch een missed abortion werd.

Terug
Bovenaan