Uitgerekend Maart 2020

@gebruiker594390. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wel even spannend nog! Ik ben 28 maart uitgerekend van de eerste, hiervoor ook een miskraam gehad dus ook best spannend. Heb jij na jou eerste kindje 2 miskramen gehad of daarvoor? 

Hi allemaal! 
Wat leuk dat deze groep er is! Ik ben 12 maart uitgerekend en morgen weer even naar de gynaecoloog om te testen of alles goed gaat! Ik ben zo benieuwd ;) 
Vooral omdat we het hartje dan hopelijk ook voor het eerst gaan horen! 
Gelukkig nog niet boven het toilet ofzo gehangen, wel 's avonds last van misselijkheid en duizeligheid...
Nou ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen en hopelijk blijven we elkaar een beetje volgen ;) 
Dan weet ik ook wat beter waar normaal is en wat niet haha. 

Liefs Mijke 

Hallo allemaal, 
Ik ben Angela en ik ben 40 jaar.
Ik ben (vooralsnog ) 4 maart uitgerekend. Half augustus hebben wij pas de 1e echte termijn echo dus het kan nog bijgesteld worden. Maar de echo van laatst om te kijken gaf 7.5 weken met een hartslag van 181 bpm aan. :)
Ik heb een knul van 13 jaar en mijn man en ik zijn al 6 jaar bezig om samen een kindje te krijgen. Na een 7 tal IUI behandelingen is het na een jaar helemaal niets aam ziekenhuispoespas spontaan raak. Eerder al even zwanger geweest maar met de 1e afspraak bij de vk bleek het een missed abbortion met 7.2 weken. 15 mei een curretage gehad en gelijk weer zwanger geraakt blijkbaar. Ik zou nu dus op ongeveer 8.2 zitten. Maar is dus moeilijk te zeggen aangezien er geen peildatum is nu. 
Ik merk wel dat ik na een miskraam bij 6 weken ( kwam zelf los ) en de missed abbortion, ik toch wel erg onzeker ben geworden. Ik heb van die laatste namelijk helemaal niets gemerkt. En heb nu bij alles wat ik voel, ooh jee is het nog wel goed. 
Aankomende maandag de intake bij de VK.

Hoi, ik heb ook behoorlijk overgewicht. Na de 1e ben ik 25 kilo aangekomen en deze heb ik er in de afgelopen 13 jaar niet meer afgekregen?. Ik denk dat het dan juist minder snel te zien zal zijn, maar merk zelf wel al dat mijn broek strakker gaat zitten. Mijn buikvet is minder soepel lijkt het ondat de baarmoeder daaronder ruimte gaat pakken. 

Hoi allemaal, hier ben ik weer! Ik meen mij te herinneren dat er hier nog iemand zich aangemeld had met een tweelingzwangerschap. Wie was dat ook alweer?
hier gaat alles heel goed, 6 augustus heb ik mijn volgende echo en ik hoop dat ik dan van beide een mooi hartje te zien zal krijgen. Een vruchtje zat verstopt achter de andere vorige keer, dus was toen niet mogelijk.
Daarnaast kijk ik enorm uit naar de nipt test. 29 augustus staat deze op de planning. Zijn er nog meerdere dames die deze gaan laten doen?
verder heb ik weinig last van misselijkheid, en ook mijn buikkrampen zijn sinds vorige week afgenomen. Mijn borsten zijn enorm, en mijn tepels nog even gevoelig?. 
Ik hoop dat iedereen een geweldige zwangerschap mag hebben hier, en voor alle nieuwe mensen: gefeliciteerd uiteraard!!!?

Hey Esliejoy!

ja hier in België kunnen ze dat wel bepalen blijkbaar, in Nederland niet. Vraag me niet hoe ze het doen? haha. Ik heb geen idee betreft nevenbevindingen, moet ik maar eens nog goed navragen. 

Gebruik jij pepermunt voor de misselijkheid? Wist niet dat dat daartegen hielp. Goeie tip voor als het toch nog zover moest komen haha, maar vooralsnog heb ik heel veel geluk wat dat betreft!

@Elsiejoy al een goed teken dat het minder is geworden. Mag je nu eventueel nog wel eerder een echo? Snap dat je er toch een beetje zenuwachtig van wordt, maar niet teveel twijfelen ?. Fijn dat dat achter de rug is, hopen dat je nog een baan kan vinden.
Nog even een vraagje, ik ben nu 5 weken. Had op het begin last van buikkrampjes, vooral savonds als ik op bed lag, verder vielt dit mee. Sinds paar dagen heb ik dit niet echt meer, kan dat of is dit vaak het hele 1ste trimester aanwezig? 

Terug
Bovenaan