Uitgerekend Maart 2020

Hoi meiden. Gisteren had ik een echo met 5.4 weken ivm eerdere miskraam en bbz. Helaas konden ze er niks op zien. Wat 2 kanten op kon gaan. Of ik was nog niet zover... of weer een bbz. Ben gelijk doorgestuurd en helaas was er iets zichtbaars bij mn rechter eileider. Deze is gisterenavond met een operatie verwijderd.

Hoi meiden, volg het hier nu een weekje. Ben vandaag 6 weken volgens mijn cyclus In februari een miskraam gehad, begon met 4w6d wat te vloeien, hield uiteindelijk een maand aan  Op de 6 weken echo toen al niets meer te zien.. Toen nog 6 weken lang HCG gehad (positieve testen)  In totaal dus 9 weken.. Nu dus zonder bloedverlies de 6 weken gehaald, maar super onzeker. De 8w4d echo laten vervroegen naar 6w3d. Aanstaande woensdag dus. Ik wil gewoon iéts zien voordat ik voorzichtig kan genieten.. Liefs BabieBoo.

@babieboo
gefeliciteerd !!??? Zoo spannend tot de eerste echo hè.. heb in maart ook miskraam gehad met 5 weken. Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Dinsdag de eerste echo. Hopen dat we beide een goeie echo krijgen. 

@emmalove
Ik hoop het ook, ontzettend spannend ? Wel elke dag last van een soort pijn/druk in mn schede alsof ik ongesteld moet worden, echt heel naar, misselijkheid begint met vlagen te komen en mn borsten zijn onwijs.... ? Verder voel ik me gelukkig prima..
Hoe voelen jullie je? 

@babieboo
Ik heb vooral sochtends dat ik me misselijk voel, soms braakneigingen erbij maar niet overgeven. Nou ik heb af en toe soort steek/zwaar gevoel heel diep onderin mijn buik aan linkerkant. En ik voel me moe en inderdaad ook echt gevoelige gespannen borsten. Maar verder voel ik me ook prima ??. Vind het opzich wel fijn dat ik soort van “iets” voel. 

Terug
Bovenaan