Uitgerekend Maart 2020

@Elsiejoy jaaa was ook echt blij! Nou nog even af wachten tot maandag dan wel weer spannend, maar ook heel leuk! Ben benieuwd wat de echo nu bij jou aangeeft qua lengte/hoeveel weken en dagen. Succes !! ?

Hier kunnen we opgelucht ademhalen! Een kloppend hartje met 6w3d ❤️! Had de dag ervoor wel bloedverlies, dus tranen waren alweer rijkelijk gevloeid... Een klein rozijntje van ongeveer 4 milimeter, dit was goed zei ze. Maar het is ook lastig te meten. Als ik weer bloedverlies heb, mag ik ook weer bellen en langskomen bij het echo centrum. Of gewoon voor een pretecho tussendoor, hihi (zelf betaald dus) 
Eind augustus intake bij de verloskundige, dus nog even geduld en dan weet ik ook pas wanneer ik de volgende echo heb, die wordt dan denk ik wel gepland.. 
@elsiejoy, hier na het boodschappen doen ook vergeten mn muntje uit de kar te halen, wilde zo weglopen ? gelukkig kwam ik mn beste vriendin tegen (die het al weet) en die pakte het muntje, haha. 

@elsiejoy ah spannend, wel fijn dat het niet einde middag is! ? en fijn dat je in september ook weer een baan hebt!! 
@babieboo wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Toch een deel spanning valt eraf hè. Bij mij was er dinsdag ook hartreactie en was het 0,35 MM en gaf het 6wk0 dagen aan maar ze gaf ook aan dat dit netjes was ?

Hallo dames,

Ik wil me graag aansluiten, wat lees ik veel berichten van een 1e kindje. Iedere bevalling is een heftig en magisch moment. En toch blijft zeker de 1e keer super bijzonder en spannend. 
Gefeliciteerd allen met jullie positieve uitslagen. Hierbij zwanger van ons 3e kindje.
28 maart uitgerekende datum!
Momenteel misselijkheid rugpijn en al bandenpijn met snel opstaan en draaien in bed. Misselijkheid kan ik aardig tegen op maar word er snachts wel wakker van!
Gr x ?

Hoi allemaal, ik heb al even niet van mij laten horen.. komt vooral omdat ik helemaal kapot ben en nul energie heb dus eigenlijk was de zin om erover te praten ook een beetje weg!
Ik heb de eerste echo dus gehad en “het” was 1 cm lang.. we hebben het inmiddels aan mijn ouders en zusje verteld en daarna ook aan mijn schoonouders dus daar is inmiddels wat verlichting qua leugentjes en geheimen, lucht erg op! De broer van mijn partner is op vakantie met zijn gezin dus dat moet even wachten en daarna volgen onze familie, vrienden en collega’s..
maandag hebben wij een afspraak waarbij we info ontvangen over de verschillende onderzoeken naar syndromen en dergelijke.. spannend allemaal!
ik ben erg druk met sporten en hoop dat ik nog lang kan blijven hardlopen maar ik merk wel dat mijn blaas er begint te protesteren haha!
ik at dus ook al een paar jaar koolhydraatarm en ben hiermee 15 kilo afgevallen, nu ik weer “iets meer” koolhydraten eet, heb ik het gevoel helemaal los te gaan, ik hunker naar slechte dingen en dan met name chocolade en softijs.. ik merk dat ik me hierdoor heel down voel omdat ik bang ben dat ik weer de 15 kilo ga aankomen, maar mijn goede moed in het gezond eten is compleet verdwenen! Hopelijk gaat dit snel over ☺️
Hebben jullie het al aan iedereen verteld? Hoe gaan jullie het op je werk vertellen? Ik merk dat ik elke keer best zenuwachtig ben als ik het wil vertellen haha..
ik hoop dat ik weer genoeg energie en tijd vind om met jullie te kletsen! 
X Deetje

Goeiemorgen dames!

Roselisax Dat is leuk, ik ben ook 28 maart uitgerekend! :) Bij ons is het ons eerste kindje.
As donderdag de echo, spannend!

Gebruiker10151208
Oh wat spannend, ik heb hem woensdag xD 
Zo benieuwd. Echt zo mooi je eerste kindje. Heb je al last van sympthomen ?

Terug
Bovenaan