Uitgerekend Maart 2020

Elsiejoy bedankt voor je uitleg. Wat leuk dat je dat ook krijgt. Een mooie wikkeldoek ook dan ? 
Ik voel me nog steeds totaal niet zwanger. Alleen dat aan het eind van de dag mn buik erg opgezet is. Loop de hele dag in de bikini dus voel me soms bekeken. Echo van volgende week dinsdag vervalt omdat we dag daarna in het ziekenhuis echo hebben. Dus nu wachten tot 14 aug tot het verlossende beeld... spannend. 

Ook ik wil ook dat het de 12e al is!! Wij hebben dan ook de eerste echo, super spannend.
Herkenbaar je verhaal van de paniek van een eventuele miskraam Elsiejoy. Ik zit ook elke keer als ik naar de wc ga in spanning dat ik geen bloed hoop te zien.. Hoop dat de eerste echo ons gerust gaat stellen!

Hier vandaag ook een positieve echo. Heel blij om een kloppend hartje te zien, helemaal na de miskraam van april. Vandaag 8w6d, omdat hij groter was dan 2 cm konden ze hem ook officieel meten. Dit betekent helaas wel dat ik geen termijnecho meer krijg dus dat wordt wachten tot de 20 weken voordat we de kleine weer zien dus dat duurt wel lang...
maar natuurlijk bovenal blij met deze goede echo!:)
iedereen die ook een positieve echo heeft gefeliciteerd! En de rest heel veel succes met wachten!

Die doek van MVM is echt super fijn! Ik ben zelf kraamverzorgende en gebruik ze altijd als de mama's deze in huis hebben. Fijne doek om de baby bijv warm in te houden onder toezicht, lekker inwikkelen en knuffelen met papa of mama. Ik heb hem zelf vorige week ontvangen en morgen worden de eerste flessen geleverd. 
@byba, dat wordt echt super lang wachten ja.. Je kan evt zelf een echo centrum contacten voor een extra echo, kost ong €40. Dan kun je tussendoor door even naar je kleintje kijken.
@Sha, ik heb zelf vooral momenten van mijn aan de schede, wordt vermeld als bandenpijn door het groeien van de baarmoeder... Ik wordt dan echt niet lekker en moet dan een glas limonade drinken zodat ik niet omval van flauwte. Niet fijn tijdens het werken. En ik at koolhydraatarm waardoor ik nooit trek had in "ongezond" en nu eet ik weer meer koolhydraten vanwege groei van die kleine en merk ik dat ik weer snaaitrek heb, heel vervelend. En mijn borsten, niet heel pijnlijk, maar wel groot.. En gevoelige tepels.
Verder voel ik me vooral psychisch niet lekker, in de zin van.. Bang voor weer een miskraam. Woensdag (6w3d) controle echo!

Liefs, Boo. 

Vandaag eerste echo gehad met 6w4 dagen. Alles zag er goed uit en juiste hartactie!! Alleen even vraagje vanuit mij bet vruchtzakje gemeten was 6wk4 dagen, en het embryo 6wk0 dagen, verloskundige gaf aan dat dit geen probleem is omdat het nog zo klein is en ze het niet heel duidelijk kan meten.. iemand hier ervaring mee?
Vind het toch nog spannend blijven omdat het zo pril is maar al wel een fijn teken. 

@ElsieJoy ja gelukkig positief, maar bij mijn vorige zwangerschap ging het dus mis net voor de termijn echo terwijl ik al een goede had dus vandaar de onzekerheid. Maar wellicht gaan we dus zoals @BabieBoo voorstelt wel een extra echo doen rond de 12 weken. Mijn ouders van nu app zegt trouwens gewoon bij 8 weken 2cm en bij 9 weken 3cm dus het zal wel kloppen, neem aan dat de echoscopiste wel weet wat ze doet. Ze meten gewoon van bil tot kruin een rechte lijn.

Terug
Bovenaan