Hoi allemaal!
Wat lief dat jullie zo met me mee leefden! Gelukkig is alles goed met ons
Heb tot en met afgelopen weekend nog last van mijn buik gehad maar daarna was de pijn weg, dus dat sterkte me inderdaad in wat de verloskundige me vertelde: dat het puur spierpijn van de klap is geweest. Gelukkig niet emotioneel eronder! Kan best relativeren en de zorgen heb ik laten varen vanaf het moment dat we zagen dat de echo na het ongeluk goed was! Maar heel blij uiteraard dat het zo is afgelopen!
Alies, ja het duizelige heb ik inderdaad ook nog steeds. Moet veel in gedeeltes doen qua energieniveau ook. Hoop echt dat ik me binnenkort wat fitter ga voelen zeg
Hoop het voor jou ook! Ook wat betreft het hormonale. Daar heb ik eigenlijk vrijwel geen last van.
Afgelopen maandag heb ik bloed laten prikken voor de nipt. Spannend! Wel al de standaard uitslagen gekregen en suiker was wat te hoog dus moet vrijdag opnieuw, dan gelukkig alleen vingerprikje (ben geen bloedprik held).
Wat lief dat jullie zo met me mee leefden! Gelukkig is alles goed met ons
Alies, ja het duizelige heb ik inderdaad ook nog steeds. Moet veel in gedeeltes doen qua energieniveau ook. Hoop echt dat ik me binnenkort wat fitter ga voelen zeg
Afgelopen maandag heb ik bloed laten prikken voor de nipt. Spannend! Wel al de standaard uitslagen gekregen en suiker was wat te hoog dus moet vrijdag opnieuw, dan gelukkig alleen vingerprikje (ben geen bloedprik held).