Uitgerekend Maart 2020

Hoi allemaal!
Wat lief dat jullie zo met me mee leefden! Gelukkig is alles goed met ons :) Heb tot en met afgelopen weekend nog last van mijn buik gehad maar daarna was de pijn weg, dus dat sterkte me inderdaad in wat de verloskundige me vertelde: dat het puur spierpijn van de klap is geweest. Gelukkig niet emotioneel eronder! Kan best relativeren en de zorgen heb ik laten varen vanaf het moment dat we zagen dat de echo na het ongeluk goed was! Maar heel blij uiteraard dat het zo is afgelopen!
Alies, ja het duizelige heb ik inderdaad ook nog steeds. Moet veel in gedeeltes doen qua energieniveau ook. Hoop echt dat ik me binnenkort wat fitter ga voelen zeg :) Hoop het voor jou ook! Ook wat betreft het hormonale. Daar heb ik eigenlijk vrijwel geen  last van.
Afgelopen maandag heb ik bloed laten prikken voor de nipt. Spannend! Wel al de standaard uitslagen gekregen en suiker was wat te hoog dus moet vrijdag opnieuw, dan gelukkig alleen vingerprikje (ben geen bloedprik held).

Suiker tot nu toe super goed ??. Nu haalde in dinsdag mijn dochtertje op van het kdv en zat ze helemaal onder de uitslag?. Al 1,5 week was ze erg verkouden maar dat had ze van mij. Dus toch even naar de dokter de dag erna toen was de uitslag al bijna weg. De rest van de week steeds uit de opvang erger dan het thuis was. De dokter geeft aan dat ze vermoed dat het geen vijfde ziekte is maar moest toch voor de zekerheid bij mezelf bloed later prikken. Voor het weekend geen uitslag van gekregen dus een beetje in de stress. Wat als het wel zo is. 
Denken jullie dat als de dokter daar een sterk vermoeden van had dat er spoed achter gezet zou worden? Krijg er gewoon buikpijn van. 
Nugget bewoog wel lekker op de echo woensdag en is enorm druk en al 1,5 week voelbaar voor mama. 

Hoi mama.s gister echo gehad was de kleine prima actief hebben gister eerste keer  hartje kunnen luisteren buiten kant paar traantjes gelaten van blijdschap uitslag bloed was ook goed en woensdag starten met moeders voor moeders. Zijn nu 12 weken en 4 dagen  zo blij dat we nu in het tweede trimester zitten.  Liefs Natascha 

Ik heb de nipt gisteren gedaan, 5 buisjes en 2 mega grote dus ben goed afgetapt hahaha. Nu afwachten  op het bericht. 
Vandaag weer een echo, laatste on het ziekenhuis en dan hoef ik alleen nog maar bij de vk praktijk 
Weten jullie al wat het word ? Of voor gevoelens? . 

Terug
Bovenaan