Uitgerekend Maart 2020

@Gebruiker10145313 ja je kunt nu gelijk een verloskundige praktijk bellen! Spannend he! Ik vond het zo raar om te bellen, ik heb 16 juli de eerste echo ik ben dan 6+6. We hebben daarna vakantie dus ze wilde me voor onze vakantie zien. Zoooooo benieuwd
m

Hoi dames! Afgelopen dinsdag een positieve zwangerschapstest.. uitgerekende datum 10 maart 2020? Ik vind het wel onwijs spannend, na mijn miskraam, één normale menstruatie en nu meteen weer raak! Behalve wat hoofdpijn en vermoeidheid verneem ik verder nog helemaal niets. Hoe gaat het met jullie klachten??
Veel liefs?

Gisteren plotseling 2 positieve testen in handen! Denk dat ik rond 10 maart 2020 uitgerekend ben. Geloof dat ik wel wat later mn ovulatie heb gehad deze maand, dus miss verschuift ie nog.
Fijn om hier beetje mee te lezen komende tijd voor tips en tricks ? 
Nu nog nergens last van, beetje krampjes afgelopen tijd, maar dat is t wel. Benieuwd hoe t met iedereen gaat de komende tijd! 
Volgende week maar eens de verloskundige bellen! 

Spannend allemaal die vroege echo’s. Zelf bij mijn eerste zwangerschap met 6 weken en echo gehad. Geen goede ervaring mee. Inmiddels wel een wolk van een dochter. Dit jaar. En nu mij tweede zwangerschap. Voor mij geen vroege echo’s meer ?

Hi meiden,
Vandaag helaas een bloeding met een stolsel, ook wat krampjes. Ik bloed nog steeds. Volgens de VK kan het nog 2 kanten op gaan, maar ik heb het gevoel dat het mis is. Moet helaas echt tot volgende week wachten met de echo, want ze kunnen nu gewoon nog niks zien.

Hoi allemaal! 
Ik ben uitgerekend op 8 Maart, voor zover ik nu weet ?  niet gepland maar super welkom!! ❤️ 
ik ben pas 23.. best wel jong en ben best bang voo r de reacties van mensen om mij heen. Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, kan het niet meer voor mij houden. 
Tot nu weinig last van kwaaltjes.
ik heb mij net aangemeld voor moeders voor moeders, meer meiden die hier aan mee doen?
Liefs 

Ik heb mij gister online ingeschreven bij een verloskundige praktijk en ben vandaag gebeld voor een afspraak!
Ik mag op 1 augustus langs komen!!
duurt dus nog even maar ze zei je kan beter iets langer wachten dan is de kans groter op een kloppend hartje..
Ik merk dat ik nu naast heel blij soms ook best zenuwachtig raak..
x Deetje

Terug
Bovenaan