Uitgerekend Maart 2020

[quote quote=10220140]Hoi allemaal! Ik ben uitgerekend op 8 Maart, voor zover ik nu weet niet gepland maar super welkom!! ik ben pas 23.. best wel jong en ben best bang voo r de reacties van mensen om mij heen. Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, kan het niet meer voor mij houden. Tot nu weinig last van kwaaltjes. ik heb mij net aangemeld voor moeders voor moeders, meer meiden die hier aan mee doen? Liefs[/quote]
Hee, 
ik ben ook op mijn 23e moeder geworden. Als je eraan toe bent, dan ben je er aan toe. Super goed dat je meedoet met moeder voor moeders. Heb dat mijn 1e zwangerschap niet gedaan maar heb me nu wel aangemeld. 

@mymiracle, ik heb nog geen klachten. Alleen moeite met niet drinken en roken op BBQ,s. Niet dat ik er moeite mee heb om het te doen maar dat andere merken dat ik niet meer drink en rook. Voelt echt beetje apart. 
@newmom, wat heftig. Hopelijk volgende week een goede echo.
@elsiejoy, wat fijn dat je echo goed was. Dat voelt toch als een geruststelling.ik krijg maandag ook een echo met 5 weken en 4 dgn, ook voor te kijken voor een bbz. Ik ga dinsdag op vakantie en ze wilden voor de vakantie toch nog bloed prikken en echo doen. Ik ben benieuwd. Het blijft toch een wonder een kindje in je buik!!
grt Brabander 

Nou, ik heb nog weinig hoop hoor meiden. Nog steeds flink aan het bloeden. Voor nu hoop ik dat de echo volgende week aantoont dat alles schoon is en dat we weer lekker kunnen proberen!

@Newmom, wat vervelend voor je. Ik leef echt met je mee. Ik hoop dat alles verder ok is met je, en dat je snel geneest. Heb je buitenom het bloeden nog andere klachten? Heel veel sterkte in ieder geval!

met mij gaat het wel, laatste dagen weinig lat gehad van de symptomen, denk dat mijn lichaam de hormonen accepteert en er gewoon aan geraakt ofzo haha! Hebben nog meerdere mensen dit?
veel liefs,

Do

Hallo allemaal, 
Ook ik sluit me graag aan bij de club. Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat het allemaal voorspoedig mag verlopen ?
Zoals het er nu uitziet ben ik 12 maart uitgerekend. Vanochtend een positieve test gehad (nou eigenlijk twee om het zeker te weten ?) Super blij. Nu afwachten hoe het gaat. April een miskraam gehad met 11 weken. Hopelijk gaat het nu goed. Het blijft een spannende tijd.
33 jaar en ons derde kindje

Hoi!

Allereerst gefeliciteerd allemaal!! En wat vervelend nieuws @NewmomL.. Heel veel sterkte! 
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben en zit nu aan het einde van mijn vierde week als het goed is! Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 10 maart, en heb op 25 juli mijn eerste echo! Net voordat ik 3 weken op vakantie ga. 
Ik heb zelf last van misselijkheid (in vlagen), en af en toe wat krampen wat lijkt op ongesteldheidskrampen. Vind dit een beetje eng en word daar best onzeker van. Dit wordt ons eerste kindje en ik ben zelf 22. Aardig jong maar helemaal klaar voor en welkom! 

@danomi  die krampen horen er ook een beetje bij hoor. Ik merkte aan die krampen dat ik zwanger ben. Die beginnen bij mij namelijk eerder dan ik mijn ongesteldheidskrampen heb. 
Het blijft echter best lastig om vertrouwen te hebben in je lichaam ?. Ik begrijp het gevoel.  Bij elk toiletbezoek controleren en dergelijke. 
Dit jaar nog bevallen van een wolk van een kindje, maar toch is deze zwangerschap weer echt spannend en zenuwslopend. Zo zenuwachtig voor de echo. 

@Welpje, Ah dat is geruststellend om te horen!  Idd elk toiletbezoek checken ?. Ik herken het zenuwachtige gevoel voor de echo heel goed, hoop dat we daarna allebei wat meer rust mogen hebben! Wanneer is jouw echo? 

Terug
Bovenaan