Uitgerekend mei 2019

Wat is trouwens de facebook pagina die aangemaakt is?
En zijn er nog meer meiden uit omgeving Rotterdam? (Barendrecht/Ridderkerk/Hendrik Ido Ambacht etc.)

Gefeliciteerd allemaal meiden 
 Superleuk !!

Ik ben op 24-08 erachter gekomen dat ik zwanger ben en  4dagen erna cb plus getest en volgens mij berekening ben ik 0p 6 mei uitgerekend.
Nog even een andere gekke vraag hebben jullie ook hele donkere gele plas?
Liefs roween x

Hoi hoi
de facebook pagina heet ouders van nu uitgerekend in mei .... schipper ouder in toetsen ... en ik kom uit de buurt van Rotterdam ... de hoeksche waard 

Hey meiden,
Jullie het al aan mensen verteld?
Ik kon me niet inhouden en ben gisterenavond langs mijn ouders en broertje geweest.? Schoonouders waarschijnlijk a.s. weekend. Schoonzussen over een paar weken. De rest van de wereld willen we het pas vertellen na de 1e echo ?
Ik en verloskundige denken dat ik nu op 4,4 week zit.?

Hey meiden,
Jullie het al aan mensen verteld?
Ik kon me niet inhouden en ben gisterenavond langs mijn ouders en broertje geweest.? Schoonouders waarschijnlijk a.s. weekend. Schoonzussen over een paar weken. De rest van de wereld willen we het pas vertellen na de 1e echo ?
Ik en verloskundige denken dat ik nu op 4,4 week zit.?

Dag dames, 
gefeliciteerd! Afgelopen vrijdag 31-8 heb ik positief getest. En heb sinds 2 weken bloedingen. Ik heb zojuist een inwendige echo gehad. Er was een lege vruchtzakje te zien. Het is geen BBZ. Volgende week gaan we weer kijken. Het kan alle kanten op. Of ik ben nog heel kort zwanger, doordat ik een onregelmatig cyclus heb gehad afgelopen 2-3 maanden weten we niet hoe ver ik ben. Maar door de bloeding die ik al 2 weken heb, vermoed de gynaecoloog dat het geen goed zwangerschap zal worden. Dit is zo frusterend. Ik wil er niet aan denken dat het mis gaat:( Ik hoop dat er volgende week meer te zien is. Zijn er mensen die ook zo iets hebben meegemaakt? 

Ik heb daar wel ervaring mee, helaas niet met een goede afloop. In juni was ik zwanger maar had ik ook bloedingen met vooral oud bloed. Met 6 weken naar de echoscopist voor een vroege echo. Hier was een vruchtzak met een piepklein vruchtje te zien. Te klein voor 6 weken. De week erna wel een kloppend hartje maar weinig groei dus naar gynaecoloog. Ook daar een kloppend hartje maar weinig groei. Met 8 weken zwangerschap op basis van cyclus een vruchtje van 5,5 week te zien. De boodschap was dat het niet goed kon gaan.  Een week later geen kloppend hartje meer.. 
Ik vond het een slopende tijd en hoop dan ook voor je dat je snel duidelijkheid hebt! 

@jessiesp het liefst vertel ik het nu ook al aan de hele wereld, maar ik vind het zo spannend en ben zo bang dat er nog wat mis gaat. Alleen mijn collega’s en manager weten het omdat ik me natuurlijk niet zo lekker voel ?
Ik wil het graag aan mijn ouders vertellen maar wil ze niet blij maken als achteraf blijkt dat het niet goed is. Dus wacht tot de eerste echo. 

Terug
Bovenaan