Uitgerekend mei 2019

Hallo Dames,
Zoals beloofd hier een update. Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad met 5.5 weken. En alles zag er goed uit. Zelfs het hartje al zien kloppen ?. 20 september heb ik de volgende echo, hopelijk kunnen we dan ook het hartje horen.

Wat mogen jullie al snel een echo maken zeg.  Ik heb gisteren een test gedaan en in no time een positieve uitslag. Vandaag de verloskundige bellen voor een afspraak hoop dat ik dan ook snel langs mag komen. Als het goed is nu 5'5 week zwanger ☺️. Ik merk wel aan mijn buik dat er iets aan het veranderen is.

@ Madelief, ze hebben het vruchtje gemeten en dat leek te passen bij de tijd dat ik dacht zwanger te zijn 5w5d. Het kan bij de volgende echo's nog aangepast worden, maar ik denk dat ik redelijk goed zit. 
@ Gebruiker, vanwege mijn miskraam afgelopen maart mocht ik nou eerder komen zodat ik de zekerheid had dat het goed was of niet. Als ik wil mag ik elke week een echo laten doen. Maar ik heb voor nu gekozen om de 2 weken.

Zwanger!
onwerkelijk!

gefeliciteerd dames die ook zwanger zijn!

ook ik heb de 18de een echo! 

Zoveel uitroeptekens! 
Wil het ook van de daken schreeuwen maar als ik dan dingen lees over mk etc..  heel erg verdrietig! 

Even rustig afwachten.. 2weken wachten op de echo is zoó lang!

Hier van de week een positieve test in de handen. Licht streepje. Nu na 4 dagen een knaltest. Uitgerekende datum volgens eigen calculatie; 16 mei. 
Eerste zwangerschap een miskraam. 
Tweede zwangerschap nu 9 maand oud. 1,5 jaar tussen gezeten na de mk. 
Derde zwangerschap, hoop dat het goed gaat. Voel net zoals bij de eerste zwangerschap vrijwel niets. Geen innestelingsbloed gehad. Maakt me wel onzeker. 
Ik heb nog geen verloskundige ingelicht, wilde eerst rustig afwachten. Deze week maar even bellen. Denk dat ik het onze ouders vanaf week 7/8 wil vertellen en de rest rond 12/14 weken. 
Ik heb geen fb dus geen pagina voor mij.
Ik heb de nipt test gedaan, maar vond er achteraf weinig meerwaarde aan zitten. Weet niet of we het nu gaan doen. Eerst maar even de onzekere tijd door komen. 
Ps. Als er anders interesse is in een kik groep? Join de groep #zwangermei

Goedenavond dames, allemaal gefeliciteerd!
In september 2017 gestopt met pil na onze huwelijksreis (anders zou ik tijdens de vakantie precies ongesteld zijn, niet echt handig :p
1x ongesteld geworden. Uiteindelijk in januari afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Bloedtesten gedaan en toen bleek ik vervroegd in de overgang te zijn .. Wat een vreselijke diagnose. Nog paar keer in regionale ziekenhuis geweest positieve en negatieve berichten wisselden elkaar af en uiteindelijk doorgestuurd naar Erasmus in Rotterdam. 
Weer bloedtesten en na een paar keer waten de waardes beter, zodat we toch IVF mochten proberen. Dat ging uiteindelijk voorspoedig en mocht vandaag een test doen van dokter en ben nu 4w zwanger. 

Zoooo onwerkelijk, kan het niet geloven. 
Voel nog wel beetje pijn in waar ik ongeveer denk dat m’n baarmoeder zit, maar dat komt mogelijk ook wel door de punctie e.d. Morgen EMC bellen om afspraak te maken voor eerste echo. Dat moet 5 weken na de punctie en dat was 25 aug. 
Sorry voor lange tekst ?

Groetjes

Terug
Bovenaan