Uitgerekend mei 2019

Gezien mijn ongesteldheid uit blijft, ik had 28 Aug ongesteld moeten worden, denk ik dat ik na een half jaar proberen misschien zwanger  van een tweede kindje ben. Ik wil nog niet te hard van stapel lopen. Ik voel niets. Morgen toch maar een test kopen. Het voelt nog zo onwerkelijk en het dagelijks leven slokt me op. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. 

Gezien mijn ongesteldheid uit blijft, ik had 28 Aug ongesteld moeten worden, denk ik dat ik na een half jaar proberen misschien zwanger  van een tweede kindje ben. Ik wil nog niet te hard van stapel lopen. Ik voel niets. Morgen toch maar een test kopen. Het voelt nog zo onwerkelijk en het dagelijks leven slokt me op. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. 

Gezien mijn ongesteldheid uit blijft, ik had 28 Aug ongesteld moeten worden, denk ik dat ik na een half jaar proberen misschien zwanger  van een tweede kindje ben. Ik wil nog niet te hard van stapel lopen. Ik voel niets. Morgen toch maar een test kopen. Het voelt nog zo ver weg 

[quote quote=10106224]
@jessiesp het liefst vertel ik het nu ook al aan de hele wereld, maar ik vind het zo spannend en ben zo bang dat er nog wat mis gaat. Alleen mijn collega’s en manager weten het omdat ik me natuurlijk niet zo lekker voel
Ik wil het graag aan mijn ouders vertellen maar wil ze niet blij maken als achteraf blijkt dat het niet goed is. Dus wacht tot de eerste echo.
[/quote]
Ja dat had ik in eerste instantie ook. Maar als het mis gaat wil ik dat ook met mijn naasten kunnen delen. En stiekem hoopte ik ook dat als ik er iets met anderen over kan praten het voor mij ook wat echter word. Ik het zelf echt nog niet geloven hihi

Ik heb 18 september mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog en verloskundige.
Dan ook de eerste echo, ik ben alleen een beetje bang voor de inwendige echo. Iemand van jullie hier al ervaring mee? 

Hai frozen. 

Toevallig ik heb ook 18 september een eerste echo bij de gynaecoloog en bij de verloskundige
Ik heb vorig jaar ook een inwendige echo gehad maar stelt niks voor doet ook echt niet zeer is alleen heel koud vond ik haha.

Hallo Dames,
Zoals beloofd hier een update. Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad met 5.5 weken. En alles zag er goed uit. Zelfs het hartje al zien kloppen ?. 20 september heb ik de volgende echo, hopelijk kunnen we dan ook het hartje horen.

Terug
Bovenaan