Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd ... we zullen gewoon morgen wachten .. ik heb zelf ook in april een miskraam gehad en nu weer zwanger .. vind het eng en spannend .. als jullie het leuk vinden .. er is een Facebook pagina voor ons gemaakt door schippertje ! Erg leuk zo kunnen we elkaar makkelijker op de hoogte houden 

Hoi dames,
Gefeliciteerd iedereen!
Hier ook 2 positieve testen dit weekend, na 30 augustus niet ongesteld te zijn geworden. Ben super blij maar ook nog een beetje onzeker. In maart was ik plotseling zwanger geworden maar dat was niet goed gegaan. In mei een natuurlijke miskraam gehad na 4 weken gewacht te hebben.
Ik wil het dus in mijn omgeving ook nog niet tegen mensen vertellen tot dat we een aanral weken verder zijn. Als het goed is ben ik rond 8/9 mei uitgerekend :).

Hoi,

Gefeliciteerd allemaal!!
Bij ons ook eindelijk een positieve test. Sinds vandaag verlies ik alleen wat lichtbruin bloed. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi Ellevg, 
Jij ook gefeliciteerd! Mij is altijd verteld dat een beetje lichtbruin over het algemeen geen kwaad kan. Bij helderrood bloed zou ik even je vk bellen.

Gisteren positief getest! Zo meteen een belletje naar de verloskundige praktijk. Wat onwerkelijk voelt, als of het een grap is..
Mijn menstruatie cyclus is sinds januari niet altijd even duidelijk.
Laatste tijd was het rond de 36 dagen. Niet ongesteld dus en geen postive test. na die tijd nog seks gehad. En heb het vanaf toen maar berekend. Afgelopen dinsdag test nog volledig negatief. Gisteren (zondag) overduidelijk positief! Het heeft zo moeten zijn?! Late eisprong en 1x seks!? 

Volgens mijn berekening dan dus uitgerekend 9 mei

Ik kan het zo nog niet geloven!

Hoi allemaal,
vorige week maandag 28-8 een test gedaan na een uitblijvende menstruatie. Positieve test als gevolg, dinsdag nogmaals een digitale test gedaan ook positief 2-3 weken zwanger.
volgens eigen berekening ben ik dus uitgerekend rond 4 mei 2019.
ik heb me afgelopen week aangemeld bij de verloskundige praktijk, maar tot nog toe nog niet terug gebeld.
ik heb wel steeds last van mijn buik, een soort krampen alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Hierdoor word ik wel wat onzeker. Ik heb geen bloedverlies gehad, maar ben ook totaal niet misselijk. Ik vind het vooral heel spannend allemaal 

Wat is trouwens de facebook pagina die aangemaakt is?
En zijn er nog meer meiden uit omgeving Rotterdam? (Barendrecht/Ridderkerk/Hendrik Ido Ambacht etc.)

Terug
Bovenaan