Uitgerekend mei 2019

@bellanova oh oke ik kan pas 19 sept naar de verloskundige spannend allemaal! Volgens mijn berekeningen zou ik 9 mei uitgerekend zijn..

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Super leuk!
Hier afgelopen zondag positief getest en net nog even voor de zekerheid. Maar weer een dikke plus :) De uitgerekende datum is waarschijnlijk 4 mei, maar mijn cyclus is niet super regelmatig: varieert van 28 tot 32 dagen.
Het is de derde zwangerschap voor mij. We hebben al twee kinderen: een meisje van 2 1/2 jaar en een jongen van 13 maanden. We wilden graag drie kinderen, maar dat ik nu zo snel zwanger was hadden we niet verwacht. Op onze oudste hebben we namelijk 3 1/2 jaar met bloed, zweet en tranen moeten wachten en zij is uiteindelijk via IVF tot stand gekomen. Dit kwam door PCO, maar waarschijnlijk is mijn lichaam door de zwangerschap gereset, want van de tweede was ik ook vrij snel zwanger. Dus nu even wennen aan het idee, dat er over 8 maanden drie kinderen in huis zijn. Maar wat een rijkdom! En ook vind ik het erg spannend of het allemaal wel goed gaat. Het is nu twee keer goed gegaan, wie zegt dat dit de derde keer ook goed gaat. In onze omgeving de laatste tijd ook een aantal miskramen, dus dat zet je wel aan het denken.
Ik zal zo eens kijken voor de Facebook pagina. En ik moet ook even kijken of het me lukt om alles bij te houden en te reageren met 2 jonge kinderen, een drukke, leuke part-time baan en een man met een grote hobby ;)

Hallo dames !
Wat leuk om te lezen en gefeliciteerd voor iedereen! 
Afgelopen maandag 3 testen gedaan (kon m’n ogen niet geloven) vandaag volgens berekeningen 5 weken zwanger en 1 mei uitgerekend. 
Volgende week woensdag voor de eerste keer na de verloskundige (ga volgende week op vakantie, dus mag wat eerder terecht)
Zo spannend allemaal en zo enthousiast ? 

Hee meiden !
Ik heb nog niet getest maar ben nu precies 1 dag over tijd en mijn schoonmoeder zegt al een week volgens mij ben je zwanger we gaan het zien  zo het wel eng vinden ben 1x zwanger geweest in mei tot juli 4 juli miskraam gehad 

Hoi,
Ik heb vorige week een test gedaan, positief!
Volgens mijn kalender 3 mei uitgerekend. Morgen 5 weken zwanger. In september gaan we eerst nog even op vakantie en de dag erna mogen we al naar de verloskundige. 
Het enige waar ik last van heb is een soort druk op mijn onderbuik. Geen pijn, wel aanwezig. Maar ik heb dan ook geen idee wat ik hoor te voelen. Dit is ons eerste kindje.

Ook ik had vandaag een positieve test! 7 dagen over tijd, maar wel een bloeding gehad en bruin bloedverlies dus dacht niet perse  zwanger te zijn. Dit is m'n vierde zwangerschap maar tweede kindje. In juni een miskraam gehad met 8 weken. En een dochtertje van 15 maanden rondhobbelen. Na mijn miskraam twee korte cyclussen gehad dus ben beniwben hoe ver ik echt ben :)
Heb nog niet echt ergens last van, hopelijk blijtt het zo want ik ben bij mijn dochter erg misselijk geweest.
Spannend weer, helemaal omdat ik 1 oktober start met een nieuwe baan! 

Gefeliciteerd iedereen!! 

Hoi allen..
Ook hier een positieve test vanmorgen de cb digital gebruikt en gaf aan zwanger 2-3weken. Vind het weer een onzekere tijd vorig jaar mei een miskraam gehad en afgelopen januari. Alleen de stap om de gynaecoloog te bellen vind ik eng, wat als? 
Heb een onregelmatige cyclus kan voor me zelf ook niet echt berekenen hoever ik nu ben cyclys van 28dagen komt eigenlijk noooit voor bij mij. Ik gok zelf een week of 4.

Terug
Bovenaan