Uitgerekend mei 2019

Dames, allemaal ten eerste gefeliciteerd. 
Ik weet het sinds afgelopen woensdagochtend, met een knaltest van de Etos en savond nog eenclearblue gedaan.

Volgens clearblue was ik 2-3 weken, dus volgens mijn berekening is mijn datum 5-5. Donderdag maar gelijk een verloskundige gebeld, het is mijn eerst zwangerschap. Ik weet dus niet wat me/ons te wachten staat.

goede morgen meiden. ik had gister ook een positive test in handen zo onwerkelijk nog. morgen zou pas mijn NOD zijn maar was zo misselijk en eigenlijk voel ik me heel ziek. dus kon niet langer wachten en test gedaan. en echt al een knal test. 
volgens me eigen berekeningen zou 21 mei me uitgerekende datum zijn.

Wauw! Hoe bijzonder eigenlijk!
ik vind zelf ook best moeilijk dat je het met niemand kan/wil delen de eerste twaalf weken puur om die “angst” dat het misgaat en je een ander daar niet mee wilt belasten. 

Hoi Dames,
3 September heb ik een test gedaan en die was positief. uitgerekend op 11 mei.

ik heb niet veel last van kwaaltjes alleen op sommige momenten krampen .. menstruatie gevoel en als ik op bed lig en op me zei wil draaien krijg ik pijn scheut aan mijn rechter kant .. zijn er meer dames die dit herkennen? 

Gefeliciteerd iedereen!

ik ben ook zwanger en zelf uitgerekend rond 10 mei
dit is mijn 2e kindje maar vind t nogsteeds super spannend haha

ik kan niet wachten op die echo van 11-12 weken die is altijd zo mooi!

@rdrd ik heb ook wel beetje last van “pijnscheuten”. Bijvoorbeeld bij het opstaan en gaan zitten. Dacht dat het misschien kwam door de punctie, maar mogelijk hoort dat er wel beetje bij ...

@MvdWb: gefeliciteerd! Lijkt me extra bijzonder als je zoveel negatief nieuws hebt gehad. Laat even weten hoe je afspraak is gegaan!
Hier overmorgen de eerste echo, erg spannend!

Terug
Bovenaan