Uitgerekend mei 2019

Hey meiden! 
Gefeliciteerd allemaal! 
Wij waren sinds 1 november 2017 bezig en afgelopen 3 september gaf de CB dan toch aan dat ik 1-2weken zwanger ben! Verloskundige gebeld en die zei dat mijn voorlopig uitgerekende datum 12 mei is :)
18 oktober heb ik mijn eerste echo. Het is nog heel lang wachten voor mijn gevoel!
We zijn natuurlijk hartstikke blij dat het gelukt is, maar ik kan het gevoel dat het nog zo pril is en mis kan gaan niet goed van me afzetten. Gelukkig heb ik genoeg kleine kwaaltjes die me duidelijk maken dat het nog steeds goed gaat :)

Hallo allemaal,
Allereerst gefeliciteerd.
Ik kom me ook aanmelden bij de uitgerekend in mei groep. Ik ben vandaag bij de VK geweest en die schat in bevrijdingsdag 2019. Zelf had ik gedacht eind april. Dit wordt ons 2e kindje. Mijn zoon Arthur is net 1 jaar geworden. Zo fijn om een kloppend hartje te zien op de echo.
Groetjes Anita

Hoi Allemaal!
Ook ik blijk zwanger te zijn! Super leuk nieuws, zeker als je denkt niet vruchtbaar te zijn.
Als alles goed gaat, ben ik rond 11 mei 2019 uitgerekend!

Ik lees mee, want ik ben reuze enthousiast. Het is mijn eerste kindje mijn partner en ik zijn begin 30-ers.
Voor de rest heb ik nog helemaal geen klachten, enkel wat gezwollen borsten.
Hoe is het met jullie buik? Valt er al wat te zien? Ik kijk rond met verbazing, bij sommige zie je het al zo erg!
gefeliciteerd ook met jullie zwangerschappen!
Liefs!

Hoi Dames!! Gefeliciteerd allemaal!
Ik durf nog niet te testen. Maar ben al ruim een week overtijd, misselijk sinds een paar dagen, erg moe en gevoelige borsten. Ben momenteel met vakantie en durf daarom niet te testen. Wat als ik niet zwanger ben, wat zou er dan aan de hand zijn, kan hier niets. Dit gevoel  komt denk ik doordat ik in januari en in mei een miskraam heb gehad. 
Wat zouden jullie doen?? Toch een test??

Wat super leuk allemaal om dit te lezen.
gefeliciteerd ook allemaal❤️
ik ben ook zwanger, 1e kindje ben 29 en als het goed is uitgerekend op 14 mei 2019.

wel spannend. Het was een duidelijke streep. Ik heb 2 testen gedaan. En het was binnen 20 seconde al zichtbaar op het schermpje.
erg geschrokken want we waren het wel aan het proberen maar niet gedacht dat het zo snel zou lukken. Hebben jullie ook een beetje zon onwerkelijk gevoel? Ik weet het sinds gister maar het besef is er nog niet echt. 

Liefs 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben ook zwanger van ons 2de kindje. 15 mei uitgerekend. Heel erg blij!
@SuSo ik zou de test doen zodat je wat meer zekerheid heb. Ik wou de test eerst ook niet doen, bang voor teleurstelling. Maar toch geeft het denk ik meer rust als je weet wat de test zegt. 
Liefs!

Gefeliciteerd allemaal! 
Ook ik mag me hier melden. Vorige week een aantal testen gedaan en ben op 16 mei uitgerekend.
Voor mij voelt het ook heel onwerkelijk. Had nooit verwacht dat het meteen de eerste maand zou lukken. Maar erg blij en dankbaar natuurlijk!

Gefeliciteerd allemaal.
Ik mag me hier ook bij aansluiten.
13 juli een miskraam gehad dus allemaal extra spannend. 2 oktober hebben we de eerste echo en ben 21 mei uitgerekend volgens de berekening.

Terug
Bovenaan