Uitgerekend mei 2019

@suso ik zou de test gewoon doen dan weet je meer. Maak jezelf niet nerveus door lang te wachten het komt toch zoals het komt. Uit ervaring weet ik dat je ook na meerdere miskramen "gewoon" een zwangerschap uit kan dragen. Heb vertrouwen in je lichaam.

@suso ik zou ook testen. Geeft meer rust. Wat de uitslag ook is.
Ik ben vandaag echt zo moe. Op het werk begonnen ze al te vragen of het wel goed met me ging.
Toen heb ik mijn masker opgezet en net gedaan of er niets was. Pas 6weken zwanger van de tweede, kan nog niets zeggen. Maar ik merk dat kleding al strakker zit en een beetje opgeblazen gevoel.
Hebben jullie ook meer dorst dan normaal? 

Hoi Dames,
bedankt voor jullie advies. Ik ga morgen opzoek naar een winkel die ze heeft. Vandaag was een strand dag en bij de supermarkt kon ik het niet vinden. Zal wel naar een apotheek opzoek gaan.
jullie horen het van me!

Hoi dames, gefeliciteerd allemaal!
Ik ben 24 jaar en op dit moment 6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Rond 7 mei 2019 uitgerekend en 24 september de eerste echo.. zo spannend!
Wat betreft de kwaaltjes heb ik het idee dat ik er deze week wel echt meer last van begin te krijgen..
Hoofdpijn, misselijk, en toch ook wel veel last van buikpijn! Daarnaast ook erg vermoeid en gevoelige borsten.
Vanochtend voor het eerst een beetje bang geweest van de krampen die ik voelde maar gelukkig tot nu toe niks aan de hand.. gelukkig een dagje vrij vandaag dus doen we maar lekker op het gemakje!

ik heb dus ook wel echt veel buikpijn steeds en krampen dat maakt mij ook angstig. blij als ik mijn eerste echo heb en zekerheid kan krijgen of het goed zit. 

Terug
Bovenaan