Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd iedereen!
Ik heb gister 2 dagen voor mijn NOD getest en zag een héél licht streepje maar op de digitale Clear Blue test kwam Zwanger 1-2 te staan!
Ik vind het wel heel spannend omdat het nog zo pril is! En al helemaal omdat ik begin mei een miskraam (leeg vruchtzakje) heb gehad..
Hopelijk gaat het deze keer goed :) In dat geval rond 24 mei uitgerekend.

Gefeliciteerd iedereen!
Wij hebben gister, 2 dagen voor mijn NOD, de test gedaan. Het was een heeel licht streepje, maar hij was er! En eigenlijk wist ik het al een beetje. 
Bolle buik, rommelende darmen, pijn bij mijn korte banden, hoofdpijn, pijnlijke borsten en gister ochtend super misselijk. En sinds vandaag drink ik echt veel meer dan normaal.
Net als sommigen al zeiden is het nog wel heel spannend en onrealistisch!

Hey allemaal, 

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik mag me bij jullie aansluiten. Na een lange periode (bijna 4 jaar), met vruchtbaarheidsbehandelingen in het ziekenhuis nu voor de 3e keer zwanger. De eerste werd een miskraam, de 2e een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en nu is 3x scheepsrecht hopen we! 

Ik vind het heel spannend, maar probeer wel hoop te hebben en houden! 

Kwaaltjes: rommelende darmen, hoofdpijn, moe en roze afscheiding (wat ik heel beangstigend vind). 

Volgens mijn berekeningen ben ik 24 mei 2019 uitgerekend! Ik heb over precies 2 weken de eerste echo, spannend!! 
Liefs, M.

Hoi Dames,
ik heb vanmorgen dan dus toch de test gedaan....Deze was positief!!! Zoals een aantal al zeiden het is een opluchting en nu in spanning afwachten tot de eerste echo...

Ik sluit me ook bij jullie aan! Uitgerekende datum 23 mei..??
mooiste verjaardags cadeau ooit!!
gefeliciteerd allemaal!!?

Hee allemaal,

Ik sluit me ook bij jullie aan. 11 mei ben ik uitgerekend :). Mijn kwaaltjes tot nu toe zijn ook die rommelende darmen, en wat opgezwollen borsten. Ik zit al aan de roosvicee laxo om de boel een beetje te helpen!

Lieve allemaal, 
ik ga me ook aansluiten bij jullie clubje. Eerlijk gezegd hadden we het niet verwacht, maar ik had gisteren écht een knalpositieve test in mijn handen. 
Ik heb sinds de dag dat mijn menstruatie zou moeten zijn begonnen (2 sept) regelmatig dat ik wat druppels bloed verlies. Daardoor dacht ik ook eigenlijk dat ik niet zwanger was maar door wat te lezen op internet hebben we besloten toch te testen en... raak!
Het was voor ons de eerste ronde, dus we zijn erg verbaasd en blij. 
Wij wonen niet in Nederland, dus ik kan niet direct een verloskundige bellen. Ik ben vanochtend naar een consultorio van het ziekenhuis geweest en ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de matrona. Ik vind het best snel, want er zit een feestdag tussen met drie vrije dagen (maandag-woensdag).
Als ik de datum uitreken kom ik uit op 9 mei 2019.
Gefeliciteerd meiden!

Terug
Bovenaan