Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd meiden ! Er is een facebook
pagina ouders van nu uitgerekend in mei , super leuk waar we allemaal met elkaar gezellig en makkelijker kunnen praten 

Hoi dames,
ik sluit me ook bij jullie aan. 10 dagen geleden positief getest ?? en volgens mijn berekeningen ongeveer 10 mei uitgerekend.
komende dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige spannend ? heb weinig kwaaltjes dus hopelijk is alles goed ?

Hoi allemaal, 
4 mei 2019 uitgerekend, heb al een echo gehad afgelopen maandag (6 weken en 2 dagen) en er zit een vruchtje. Vorige keer (mei dit jaar) miskraam gehad, daarom gevraagd of het ziekenhuis alvast wilde kijken, zijn in behandeling bij het ziekenhuis. 
Maandag a.s. weer echo en dan verder bespreken of we onder behandeling in het ziekenhuis bijven of naar een verloskundigenpraktijk kunnen. 
Kwaaltjes; alleen heel erg moe en af en toe beetje misselijk. 

Hoi Allemaal!
ik sluit me ook aan bij de uitgerekend in Mei ?
eigenlijk exact hetzelfde verhaal als SPARKLES
10 dagen geleden positieve test & aanstaande dinsdag een eerste echo!

Ik mag mij hier ook melden! Vanochtend een licht tweede streepje. Ben zo blij..:)
Ik heb echt al wel een boel klachten, geïrriteerde maag, constant honger, hoofdpijn, opgeblazen gevoel in mijn buik, steken rondom de baarmoeder, rommelende darmen, meer vermoeid, en inderdaad meer dorst! 
Uitgerekende datum weet ik zo niet, laatste menstruatie was op 17 aug. Maar de test van een vroege test en ik zal dus nog voor mijn’NOD’ zitten. Denk dus ergens rond de 20 mei? 
Ik wacht nog even met de VK, eerst mag het streepje donkerder worden. Woensdag ben ik vrij dus dan ga ik op mijn gemakje bellen.
ik durf bijna niet naar de wc, bang dat ik dan toch nog ongesteld wordt. Gelukkig veel afleiding komend weekend. Al moet ik nog wel smoesjes gaan bedenken voor het ‘niet drinken’. Jullie nog tips? 

Gefeliciteerd meiden!
CBL, ik heb ook nog geen idee hoe ik het ga doen met anders eten en drinken bij anderen... Wanneer willen jullie het de eerste mensen gaan vertellen?
Wij hebben vandaag nog een test gedaan, nu ongeveer 1 dag na m'n NOD. We hadden weer een heel licht streepje. Maar ik weet niet precies wanneer die is omdat ik meteen zwanger ben getaakt na het verwijderen van m'n spiraaltje. 

floran, ja lastig he. Ik heb een borrel met meerdere mensen bij ons thuis. Wordt stiekem iets alcoholvrij inschenken denk ik.. Hahah 
ik zou het wel vroeg tegen ouders en goede vrienden willen zeggen. Maar omdat ik nu nog niet weet of ik überhaupt mijn NOD datum al voor bij ben, wil ik dat niet dit weekend doen. 
Dinsdag zou de 32e dag zijn na mijn laatste menstruatie, dat is sinds ik gestopt ben met de ring, de langste cyclus die ik gehad heb. Hoop dat ik mij dan wat zekerder voel en dan nog niet ongesteld ben geworden. 

Hoi allemaal,
iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! 
Vinden jullie het ook zo spannend?
voor ons wordt dit de 2e keer maar eigenlijk vind ik deze zwangerschap nog spannender. Ik merk dat ik veel meer opzoek ben naar bevestiging of alles wel goed gaat en veel meer aan het bladeren ben op verschillende forum’s.. 
bij onze vorige zwangerschap kwam ik er met 6 weken achter en was ik eigenlijk alleen maar moe en bij deze ben ik er met 5,2 achtergekomen en ik heb veel meer kwaaltjes.. misselijkheid,moe en vooral veel krampjes onder in de buik.. af en toe ook het gevoel dat ik harde buiken heb.. nog meer dames hier last van?
vandaag 6 weken zwanger.. uitgerekend 10 mei 2019.
het valt me op dat er bij jullie redelijk snel echo’s worden gemaakt is hier een reden voor of verschilt dat gewoon erg per praktijk? 
onze eerste afspraak is 27 sep intake gesprek en 16 oktober eerste echo (10 weken) 

Terug
Bovenaan