Uitgerekend mei 2019

Alle nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Duimen dat we allemaal mooie echo’s mogen krijgen ?
@stephanie bij ons is er geen rede voor de vroege echo, verloskundige gaf deze datum aan toen ik belde. Laatste menstruatie 2 augustus geweest. Bij onze eerste zwangerschap ook een echo gehad met 6,5 weken ook zonder reden. Moest toen met 8/9 weken nogmaals terug komen voor een 2de echo voor de zekerheid. 

Hallo allemaal,
Gisteren moest ik ongesteld worden maar liep al een paar dagen met een warm koortsend gevoel. Vanmorgen getest en sloeg snel positief aan! Hierna een clearblue met weken indicator gehaald en gebruikt en zou tussen de 4-5 uit komen.  Logens mijn berekening dan 21 mei uitgerekend van ons 2e kindje. Ik kan het nog niet geloven :)

Groetjes Merel

@ Stephanie bij onze 1ste was de 6,5 weken echo goed. Kloppend hartje en mm (grote) klopte ook. Maar omdat ik pas 6,5 weken was wilde ze voor de zekerheid rond de 10 weken nogmaals controleren. Met 6,5 weken lijkt je baby nog op een kikkervisje en met 10 weken zie je echt handjes en voetjes ?

@stephanie: de reden van de vroege echo bij mij is dat wij via een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger zijn geraakt en mijn vorige zwangerschap een buitenbaarmoederlijke was. 

Ik heb sinds gisteren last van wat bloedverlies, niet veel, maar het is er wel. Nog meer meiden last van? Ik word er zo onzeker van! 
Zijn we na 4 jaar eindelijk zwanger, en dan dit.. ik hoop zo dat het niet WEER misgaat.
Groetjes Manouk 

@ manouk, ik duim voor jullie mee dat alles goed gaat!!vaak is een beetje bloed verlies niet erg. Hopelijk krijg  je snel een positieve uitslag d.m.v een echo! 

@ Sparkles: dank je wel. Laten we het hopen! Ik hoop gewoon vooral dat het bloeden stopt, zodat ik iets meer vertrouwen terug krijg.. Mijn vriend vertrekt vanavond ook nog eens naar China voor de komende weken. Zal de tijd alleen door moeten gaan komen, ik ga maar eens heel veel leuke dingen plannen voor afleiding denk ik, haha!

Hoi Manouk,
Heb je toevallig een vaginale echo gehad recent? Deze week heb ik een vaginale echo gehad en de volgende ochtend verloor ik ook bloed. De verloskundige vertelde mij dat dit te maken heeft met de goed doorbloede baarmoedermond. Hier is dan iets geraakt wat voor een bloeding kan zorgen. Ik ben ook 6 weken zwanger op dit moment.

Groetjes

Terug
Bovenaan