Uitgerekend mei 2019

@ Ellevg; nee, heb nog geen echo gehad. Dus dat kan het niet zijn.. er zit niks anders op dan afwachten en kijken wat er gaat gebeuren...
was alles goed bij de echo? 

Hoi Manouk,

Als ik jou was zou ik naar je verloskundigenpraktijk bellen. Voor je eigen gemoedsrust.

Ik had vorige week een hevige bloeding. Diezelfde dag mocht ik voor mijn eerste echo komen. Deze week was onze intake, dus die is blijven staan. Dit keer een hartje zien kloppen! Het blijft spannend

Groetjes

Gefeliciteerd allemaal! 
Wij zijn er zondag achtergekomen dat we dik 4 weken zwanger zijn van onze 1e! Na eigen berekening uitgerekend op 21 mei. Super spannend! 

Gefelicteerd iedereen!
Ik ben nu 4,5e week zwanger en uitgerekende datum is 20 mei!
Ik ben al een paar weken heel vermoeid en vanaf vorige week heb ik last van darmkrampen en opgeblazen gevoel en sinds twee dagen voel ik mij ontzettend beroerd. Ik hoef niet over te geven, maar heb buikkrampen, maagzuur, hoofdpijn, keelpijn en koortsig (maar heb 36gradsn gemeten) daarnaast nog steeds opgeblazen gevoel darmkrampen en winderigheid.. 

Wie heeft hier nog meer last van (gehad)? hoort dit er bij en duurt het lang? Of heb ik gewoon een paardaags griepje? 

@wenne hier begon het ook zo.. uiteindelijk gaan testen en positief.. ik denk dat het gewoon een foute combi is een griep en de eerste zwangerschapverschijnselen.. 
ik ben nu van het grieperige gevoel af maar de buikkrampen en opgeblazen gevoel zijn nog erg aanwezig.. lijkt wel of alles van slag is daar binnen.. 
Ik lees het eigenlijk overal wel dat door de hormonen je darmen opzetten en dat je daar last van kan krijgen

Wat een verhalen allemaal. Dacht echt dat het een uitzondering was om meerdere miskramen te hebben gehad. Gelukkig lees ik hier nu ook goede verhalen en geeft mij meer vertrouwen dat het dit keer bij mij ook goed zal gaan. 
Lees ook dat sommige een echo met 6,5week hebben, dat is echt wel heel vroeg. Ik moet nog 2 weken wachten voor mijn eerste echo (2 okt). 8 weken ben ik dan.
Succes allemaal met afwachten of alles goed blijft gaan.

Hoi allemaal!
Ik ben volgens eigen berekening op 6 mei uitgerekend van ons eerste kindje! 
@wenne het lijkt erop dat we dezelfde symptomen hebben! Hier ook echt beroerd, tot een uur of 6 ‘s avonds en dan voel ik me ineens kiplekker. 
Dinsdag hebben we de eerste echo, daarna gaan we het de toekomstige opa’s en oma’s vertellen. Ik ben dan ruim 7 weken. Heel spannend!

@wenne ik heb dat ook.. ik ga voortaan met een kruik slapen en drink roosvicee laxo.. en wat paracetamol erbij. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben, dus het is vast normaal :). Hopelijk gaat het snel over!

Terug
Bovenaan