Uitgerekend mei 2019

@wenne ik heb dat ook.. ik ga voortaan met een kruik slapen en drink roosvicee laxo.. en wat paracetamol erbij. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben, dus het is vast normaal :). Hopelijk gaat het snel over!

Hoi Allemaal!
Gefeliciteerd voor iedereen!!
Ik mag me hier ook bij toevoegen. Vanochtend een test gedaan, en die is positief!! Zo ontzettend blij!! Volgens mijn berekeningen zou de uitgerekende datum 23 mei zijn!
Dit wordt ons tweede kindje☺️

De baarmoeder is ruimte aan het maken en dat moeten de darmen nu ontgelden. Hier soms darmkrampen. Flauwtjes bij het opstaan. Verder niks te klagen. We gaan het morgen met het vieren van mijn verjaardag aan onze ouders vertellen. (5,5 weken) Mocht het niet goed gaan, dan willen we ook dat ze het weten.
28 september de eerste echo bij 7 weken. 

Bedankt voor de reacties allemaal!
ik ga inderdaad elke avond lekker vroeg slapen met paracetamol. Hopelijk houdt het niet al te lang aan!
verder ben ik helemaal blij! als ik door de Hema loop, zie ik allemaal van die lieve kleertjes en daar word ik echt happy van!?
wij hebben 9 oktober onze eerste echo, spannend!

Helaas ga ik jullie weer verlaten. Vandaag met spoed naar het ziekenhuis geweest. Te horen gekregen dat het er niet goed uitziet, wederom een naderende miskraam. Wanneer houdt het toch eens op :(
Ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk een mooie zwangerschap.

@manouk89 heel veel sterkte met dit verlies en het verwerken ervan. Hopelijk komt het een keer goed en kan je genieten van een goede zwangerschap en een kleintje

Terug
Bovenaan