Uitgerekend mei 2019

@ manouk , sterkte meis☹️ zo rot voor jullie. Weet ook niet wat k meer kan zeggen. Hoop dat het snel wel goed voor jullie mag gaan.

ik weet niet of meer van jullie hier mee zitten maar ik ben erg onzeker over van alles merk ik. Ik wil gewoon zo graag dat het goed gaat en dan merk ik bij elk krampje dat ik hoop dat ik geen bloed verlies.
ik zit op dit moment aan de antibiotica omdat ik blaasontsteking heb. Soms maakt die pijn in me buik en rug me onzeker maar goed vertrouw op de dokter dat die pijn die ik in me rug voel van me blaas af komt.

Ben inmiddels zo snel gehecht aan het zwanger zijn dat ik dus nu onzeker word of alles wel goed blijft gaan. Ook verhalen die je leest op dit forum word ik aardig bang van.

alsnog als het gebeurd dan gebeurd t ook.. maar vroeg me eigenlijk af of ik als enige zo onzeker ben en druk maakt over alles??

Jeetje Manouk, sterkte! Ik hoop ook voor jullie dat het snel weer raak is.
Gebruiker....246, dat is heel herkenbaar! Kijk bijvoorbeeld maar naar hoe laat ik dit schrijf :p ik werd wakker en had het idee dat ik niets 'voelde' en meteen sloeg de stress toe. Terwijl ik weer, zoals elke nacht tegenwoordig, wakker werd met enorme dorst die niet weg is nadat ik m'n hele flesje leeg heb gedronken. Dus.. 

Ik herken het, het is nog zo pril dat je zelfs blij bent met de symptomen.. en als ze er dan even niet zijn dat ga ik twijfelen. 
Vanochtend weer een test gedaan. Hij wordt steeds donkerder en hij is waarneembaar bij een reguliere test! Waarschijnlijk dus vandaag mijn NOD geweest? 
Het rare is, ik heb voornamelijk in de avond klachten. ‘S ochtend voel ik me best fit (vaak wel wat krampjes, gevoelige borsten) maar in de avond ben ik echt ontzettend moe & misselijk. Herkent iemand dat? 

Dat heb ik ook CLB! Misschien komt het doordat je lichaam  's avonds gewoon wat moeier is ofzo, maar dan krijg ik opeens wel weer krampen enzo, terwijl ik die in de ochtend en overdag niet zo voel

Goedemorgen allemaal! 
Ook ik mag mij toevoegen aan de uitgerekend in mei club. :)
Vorige week donderdag heb ik positief getest. Niet verwacht dat deze positief zou zijn.. Mijn cyclus is nooit regelmatig geweest, op de laatste twee maanden na. Dus toen ik deze maand 1 dag overtijd was, besloot ik te testen. 
Ik heb (nog) niet al jullie verhalen gelezen, maar ik zit niet in een “normale” situatie. 
Mijn vriend en ik kennen elkaar net een paar maanden, hebben allebei een kind uit een vorige relatie en ik ben nu onverwachts zwanger. Niet ongewild trouwens.. Ik wil graag meer kinderen (hij ook), alleen kwam dit voor ons allebei wel erg snel! 
Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat er over een aantal maanden een klein hummeltje bij is, maar ik kijk er wel heel erg naar uit.
De geboorte van mijn eerste is alweer jaren geleden, ik merk dat er tegenwoordig wel het eea veranderd is. Zo las ik dat je nu ook een 8 weken echo kunt krijgen? En zo zal er wel meer anders zijn dan toen..
Ik hoop leuke dingen te kunnen lezen en delen op dit forum!
Groetjes!

Oke dat is fijn dat ik niet de enige ben die onzeker is. 
En idd het is bijna fijn dat je klachten hebt.
ik heb vooral sochtends pijnlijke borsten en voor de rest nog niet veel last. Wel moe en krampjes onderbuik. Maar moet ook zeggen dat ik ineens niet echt meer naar de wc kan om te poepen? en dat me darmen lekker borrelen etc. 
Heb gister weer even een test gedaan, gewoon voor mezelf uit nieuwsgierigheid en de test was weer heel duidelijk. Dikke paars/roze streep net zo zichtbaar als de testlijn.. dus dat brengt ook weer beetje rust. 

Hebben meer van jullie dat jullie elke dag heeel vroeg wakker worden. Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar precies  half 6 sochtends dat ik wakker word en ook echt klaar wakker ben terwijl ik normaal echt een uitslaper was..

hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal als ik vragen mag. Ben ik nieuwsgierig naar

liefs 

Deze ochtend was het 5 uur, en dat is helaas geen uitzondering. Dus ja, dat heb ik ook ;) ik ben 28, mijn man 32, en het is ons eerste kindje. En jij?

Terug
Bovenaan