Uitgerekend mei 2019

Hoi meiden,
Ik voeg me graag toe, maar ben wel nog beetje in onzekerheid. Vrijdag 14/9 positief getest! Alleen was maar een vaag lijntje. Bij mijn eerste zwangerschap was het lijntje wel meteen de eerste dag een dikke streep. Afgelopen dagen elke keer een test gedaan en het wordt maar niet duidelijker. Heb gelezen dat dit geen goed teken is, maar ik probeer positief te blijven. Morgenvroeg sla ik even over om mezelf niet gek te maken en dinsdag maar een nieuwe test doen in de hoop dat hij wel positiever is. 
Misschien iemand hier ook ervaring mee? 

Ik ben in de nacht erg misselijk. Als ik me omdraai denk ik ? en dit is in de ochtend ook nog wel. Moet echt rustig aan beginnen met de dag. Mijn borsten gaan wel meer gevoelig worden en m’n onderbuik voel ik geregeld, kan niet precies uitleggen hoe het voelt het is geen pijn maar soort druk ofzo. 
Ik ben trouwens 33 en mijn partner 32. Wij hebben samen al een dochter van bijna 3.
Ik ben ook erg onzeker en kan niet wachten op de eerste echo of eigenlijk tot ik 12 weken ben. Het blijft spannend na 2 miskramen die niet met elkaar te vergelijken waren. Voel me nu ook weer anders dan toen met de miskramen. Dit lijkt wel meer op die van de allereerste keer van onze dochter. 
Meerdere keren testen heeft trouwens geen zin. Ook als je kleintje niet levensvatbaar is denk je lichaam dat je zwanger bent en zal de test positief blijven. Sorry dat ik dit zo aangeef en jullie misschien bang/onzeker maak, maar wilde het even delen.

@gebruiker...593 Ik heb daar geen ervaring in maar ik zou als ik jou was een test laten doen door de huisarts voor de zekerheid. Dan weet je gelijk of je je zorgen moet maken. Hoeveel weken zou je nu dan moeten zijn??

Ik ben 29 en mijn man 30. Dit was ronde 4, zijn nu voor het eerst zwanger. 
Normaal gesproken drink ik er graag een of twee, dus het was behoorlijk lastig afgelopen weekend. Vrijdag heb ik gereden (dus dat was makkelijk) en gisteren heb ik er iets creatiefs van gemaakt. Alcolvrije wijn gekocht en die in een oude (normale) fles overgegoten. Alleen werd ik er dus enorm misselijk van, Hahah dus uiteindelijk na een half glas ergens laten staan. Mijn man en ik kunnen hier erg om lachen!  

Hoi Suso, 
Ik test eigenlijk alleen om te zien of mn Hcg niet afneemt. Als dat zo is dan is het sowieso foute boel. Ik zit nu pas in de 5e week dus ben benieuwd. (24 mei uitgerekend) Kan dus nog vanalles gebeuren. Ga morgen sowieso de VK bellen, maar denk dat zij ook zeggen dat ik even moet afwachten. 
Ik ben nu 28 en heb een prachtig dochtertje van 2,5. Toen ging alles meteen helemaal perfect dus ben sowieso al bang dat het nu alleen maar slechter kan gaan allemaal. Stomme gedachte, ik weet het, maar toch spookt het door mn hoofd.

Heel voorzichtig kom ik me ook melden in deze groep ;) Lees al stiekem mee, maar ben (zoals velen) nog onzeker haha. Vrijdag positief getest, uitgerekende datum 28 mei...
Ik ben 31, vriend is 30 en na 9 rondes proberen nu eindelijk raak! Voelt nog onwerkelijk, vooral omdat ik gewoon niks bijzonders voel. Wat me dus nog onzekerder maakt haha

Hoi ananasss,
gefeliciteerd! Onzeker zijn we denk ik allemaal ja. Pas bij de eerste echo heb je een beetje “rust” haha. Dan komt de volgende fase, de 12 weken vol maken. 
Geniet ervan. 

Terug
Bovenaan