Uitgerekend mei 2019

1 vraagje nog over de krampjes enz. Hebben jullie ook wel eens kleine steekjes dat je beetje schrikt. Gaat vaak wel sneller over.

kan natuurlijk ook met je darmen te maken hebben. Maar wou weten of jullie dat ook wel eens ervaren .

liefs 

Alle darmzaken komen herkenbaar voor bij mij: niet naar de wc kunnen, rare steekjes (de baarmoeder zal dat wel zijn).. ik drink nog steeds roosvicee laxo en glazen lauw water.. 
mijn verloofde is 32jr en ik 27jr, en het wordt ons eerste kindje :).
Hoe is het met de compassie van jullie mannen gesteld? Die van mij heeft af en toe van die ‘lig je nu alweer op de bank’?!, ‘doe iets!’ momenten. En dan probeer ik rustig uit te leggen dat ik gewoon ff rustig aan doe.. maar ik kan dan alleen maar schreeuwen, gillen en huilen als ik zoiets wil zeggen. (Normaal ben ik daar niet van hoor)
Wat duurt dit trouwens lang, dat gewacht op zon 8-weken-echo! Ik ben bijna geneigd om savonds ook maar aan het werk te gaan omdat de tijd dan sneller voorbij gaat -.- Wat doen jullie met die tijd? Gaan jullie al dingen kopen?

Ah, misschien moet je man nog aan de situatie wennen? 

Mijn vriend wil juist dat ik ga zitten, rust neem.. hij wil alles voor me doen. Wil niet dat ik dingen til die zwaarder zijn. En is juist van het rust nemen. Vind ik zelf wel fijn want merk ook dat ik er aan toe ben op dit moment.

met dingen kopen ben ik nog erg voorzichtig. Mn moeder heeft wel een speen gekocht met i love papa  en voor mij een ketting(geluks munt) met een mooie tekst erop met op de voorkant van de munt zwanger..

kan de ketting nog niet om want dan weet iedereen het maar tis een mooi gebaar❤️

ik heb de echo met 7 weken dat is over 9 dagen. Weet iemand wanneer je dan de volgende echo krijgt? Is dat pas echt met 10 weken of 12? 

Slaap lekker allemaal en gefeliciteerd voor de nieuwkomers op dit forum ❤️

Gefeliciteerd allemaal, ik ben nieuw hier, deze week een test gedaan en uitslag was al met 2 seconden positief ?? Dit is voor mij de 3e zwangerschap. Ik ben 32 jaar, mijn man 39, we hebben al 2 zoontjes van 11 en 8 jaar. Ik ben ergens tussen 11 en 15 mei uitgerekend, heb onregelmatige ongesteldheid dus nog niet echt duidelijk. Even wachten op de 1e echo. Ik ga aankomende week even bellen voor een afspraak voor over een paar weken. Heb ook al last van misselijkheid en steken links onderin bij het opstaan als ik wat langer gezeten heb. En constipatie, ook zwaar irritant?
Ik ben zelf nog niet bezig met dingetjes kopen, daar ga ik pas echt mee beginnen na de 12 weken grens.
Gister al wel mijn ouders verteld en onze kinderen. Morgen gaan we het mijn schoonmoeder vertellen. Ik weet alleen nog niet wanneer we het aan vrienden vertellen, bij de andere 2 hebben we het eigenlijk ook al best vroeg verteld, ik kan moeilijk geheimpje bewaren als ik enthousiast ben?? hebben jullie het al aan mensen verteld?
Lijkt me erg leuk om hier een beetje mee te kletsen met dames die in dezelfde maand uitgeteld zijn?

Gefeliciteerd allemaal, ik ben nieuw hier, deze week een test gedaan en uitslag was al met 2 seconden positief ?? Dit is voor mij de 3e zwangerschap. Ik ben 32 jaar, mijn man 39, we hebben al 2 zoontjes van 11 en 8 jaar. Ik ben ergens tussen 11 en 15 mei uitgerekend, heb onregelmatige ongesteldheid dus nog niet echt duidelijk. Even wachten op de 1e echo. Ik ga aankomende week even bellen voor een afspraak voor over een paar weken. Heb ook al last van misselijkheid en steken links onderin bij het opstaan als ik wat langer gezeten heb. En constipatie, ook zwaar irritant?
Ik ben zelf nog niet bezig met dingetjes kopen, daar ga ik pas echt mee beginnen na de 12 weken grens.
Gister al wel mijn ouders verteld en onze kinderen. Morgen gaan we het mijn schoonmoeder vertellen. Ik weet alleen nog niet wanneer we het aan vrienden vertellen, bij de andere 2 hebben we het eigenlijk ook al best vroeg verteld, ik kan moeilijk geheimpje bewaren als ik enthousiast ben?? hebben jullie het al aan mensen verteld?
Lijkt me erg leuk om hier een beetje mee te kletsen met dames die in dezelfde maand uitgeteld zijn?

Meestal is de eerst volgende echo indd dan weer rond de 12 weken. En daarna rond de 20 weken. De standaard echo's zoals ze dat noemen.
Er ging trouwens iets mis, heb 2x mijn verhaal gepost??

Gefeliciteerd aan de nieuwe die zich weer hebben toegevoegd aan deze groep! ❤️ 
Ik ben 26 jaar en mijn man 28, en dit wordt ons tweede kindje! 
Qua kwaaltjes ben ik vooral ontzettend moe overdag, misselijk en pijnlijke tepels en soms wat krampjes onderin de buik. Oh en elke dag om 6u standaard klaarwakker.. 
Hopelijk vandaag bericht van de verloskundige met wanneer de eerste afspraak is en dan de datum voor de 7-8 weken echo, dan kunnen we tenminste ergens naartoe leven! Zo spannend allemaal.. 

Hallo allemaal en gefeliciteerd alle nieuwe die erbij zijn gekomen.
Ik ben volgende maand 38 en mijn man is net 37 geworden. dit word ons tweede kindje en de 4e zwangerschap. 1 miskraam 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitlopend in een operatie en een vroeggeboorte. Dit is ook de reden dat we wat vaker en wat eerder controle krijgen dan gebruikelijk.
Wat kwaaltjes betreft: misselijk, misselijk,misselijk en misselijk wat nou ochtendmisselijkheid dit duurt de hele dag en alle dagen. ik hoop dat het snel iets minder wordt. ja en wat krampjes maar dat is normaal.
het hoort er allemaal bij en als ik denk dat het zwaar is hoef ik alleen naar mijn zoon te kijken om te weten dat het het allemaal waard is. Ik hoop dat het dit keer na 12 weken minder wordt. mijn familie weet al dat ik zwanger ben dat was ook niet te ontkennen want ik begin al flink uit te dijen en dat terwijl mijn gewicht afneemt. een beetje gek vind ik dat wel maar ik had het ook bij mijn zoon dus het zal wel goed zijn.
Morgen krijgen we de 2e echo dan gaan we kijken of ik bij de verloskundige mag blijven of dat ik weer naar de gyn moet.ik wacht dit vol spanning af.

Terug
Bovenaan