Gefeliciteerd allemaal, ik ben nieuw hier, deze week een test gedaan en uitslag was al met 2 seconden positief ?? Dit is voor mij de 3e zwangerschap. Ik ben 32 jaar, mijn man 39, we hebben al 2 zoontjes van 11 en 8 jaar. Ik ben ergens tussen 11 en 15 mei uitgerekend, heb onregelmatige ongesteldheid dus nog niet echt duidelijk. Even wachten op de 1e echo. Ik ga aankomende week even bellen voor een afspraak voor over een paar weken. Heb ook al last van misselijkheid en steken links onderin bij het opstaan als ik wat langer gezeten heb. En constipatie, ook zwaar irritant?
Ik ben zelf nog niet bezig met dingetjes kopen, daar ga ik pas echt mee beginnen na de 12 weken grens.
Gister al wel mijn ouders verteld en onze kinderen. Morgen gaan we het mijn schoonmoeder vertellen. Ik weet alleen nog niet wanneer we het aan vrienden vertellen, bij de andere 2 hebben we het eigenlijk ook al best vroeg verteld, ik kan moeilijk geheimpje bewaren als ik enthousiast ben?? hebben jullie het al aan mensen verteld?
Lijkt me erg leuk om hier een beetje mee te kletsen met dames die in dezelfde maand uitgeteld zijn?