Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd allemaal 
als jullie Facebook hebben ? We hebben besloten Facebook pagina  voeg schipper ouder  toe en is echt leuk ! Zo kan je alles makkelijk delen met elkaar .
ik ben nu 6 weken en heel de dag misselijk soort wagenziek gevoel ... maar is het allemaal waard , is mijn derde zwangerschap , mijn eerste ging helemaal zoals het boekje en wen gezonde dochter van 2 nu , mijn andere zwangerschap liep uit op een miskraam ... nu voel ik me echt zwanger en ben blij met al die kwaaltjes want die had ik de laatste keer niet maar het blijft toch wel spannend voor de eerste echo , nog twee weken wachten en dan kunnen we het zien 

Ik heb vanmorgen de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts af kunnen zeggen haha, best een grappig telefoontje. Goede reactie ook: Kijk, zo goed zijn we hier ;)  Nu in afwachting van een afspraak bij de vk. Ik vind t allemaal maar rete spannend (wie niet trouwens), en ben nog steeds in afwachting van enige klachten.. Die heb je toch niet per se nodig om echt zwanger te zijn he?

@ananass wat tof dat je zo'n telefoontje kan doen. Dat moet een mega goed gevoel geven!! 
Geen kwaaltjes hoeft echt niets te zeggen, wees er nog maar even heel blij mee. Hoe ver ben je? Meestal komen de kwalen van misselijkheid etc rond de 7 weken. 
Ik ben trouwens 29, mijn man 34 en onze dochter 15 maanden. 
Ik hou het hier af en toe nog in de gaten, maar ben het meest actief in de besloten Facebook groep. 

OK, nu wordt het allemaal echt ;) Zojuist teruggebeld door de VK voor een afspraak. 10 okt eerste echo! Ben dan ong 7.5 week.
Vergeten te vragen aan de telefoon maar jullie weten vast antwoord! Moet ik de HA ook op de hoogte brengen? En met 7,5 week, is er dan al wat te zien?

Hai allemaal!
ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb vanochtend een test gedaan en was sprakeloos... zwanger! Ik ben ongeveer 4-5 wkn zwanger nu. Wanneer begonnen bij jullie de kwaaltjes? Ik voel nog niet veel, merkte alleen al 1 wk geleden dat de alcohol niet goed viel (dus daar maar mee gestopt op vakantie) en m’n borsten gevoeliger werden.  

@ananasss met 7/5 week zie je duidelijk iets en je ziet een kloppend hartje ... ( als alles goed gaat , maar daar gaan we wel vanuit ) en wat andere zeggen de meeste kwaaltjes krijg je pas als je in de zesde / zevende week bent 

gefeliciteerd❤️❤️❤️

ik had ook niet echt klachten tot vorige week.
maar ben nog niet misselijk geweest.
ik heb heel erg last sochtends van me borsten. Lijkt wel alsof ze op knappen staan. En heb veel gerommel onderin me buik en me rug en benen doen wat zeer. Daarnaast wel erg vermoeid. Maar ondanks dat ik vermoeid ben en goed in slaap val ben ik elke ochtend standaard rond half 6/6 uur wakker. Heel gek?
daarnaast heb ik wel een blaasontsteking en zit ik aan de antibiotica wat niet heel erg meewerkt met klachten. Voor de rest gewoon heel erg excited en hoop dat alles goed mag gaan. Heb t al wel vaker gezegd die rommelende darmen en steekjes onderbuik maken me wel onzeker. Maar elk forum wat ik lees over krampen en steekjes met 5a 7 weken zwanger lijkt normaal te zijn. Heel veel hebben het erover en opzich ook fijn dat je wat voelt. Maar heb ook gelezen dat als je niks voelt nog dat dat ook prima is. Mijn moeder had ook nergens last van alleen gevoelige borsten en daar zijn mijn broer en ik ook uit voort gekomen. Dus kwaaltjes zegt niks.

Wij moeten nog een weekje wachten op de echo. Ben benieuwd en blij maar ook zenuwachtig. Hoop dat het snel volgende week is. ❤️ 

Terug
Bovenaan