Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ga jullie helaas toch verlaten. Mijn voorgevoel had het juist. Vandaag een bloeding gekregen. De lichte streepjes waren dus inderdaad met een reden niet vetter geworden. Heel veel geluk allemaal, en volgende maand doen we gewoon weer een nieuwe poging. 
Wens jullie al het beste toe, fijne zwangerschap en allemaal gezonde babies ❤️

Ik heb zaterdag een zwangerschapstest gedaan en jawel, positief! Ergens dacht ik het wel: ik ben sneller moe, kom met hardlopen nauwelijks vooruit en ben snel buiten adem en mijn buik voelt erg opgeblazen. 
Het was echter ontzettend snel raak dus ik kan het nauwelijks geloven! Ik heb me vandaag aangemeld bij de verloskundigenpraktijk dus ik hoop dat we snel een afspraak krijgen. Volgens mijn eigen berekening ben ik 20 mei uitgerekend.
Hebben jullie nog met lastige situaties te maken gehad omdat je het nog geheim wilde houden?
Ik heb het idee dat mijn opgeblazen buik al een beetje opvalt (ik ben heel slank gebouwd) en we hebben as weekend een lunch met familie bij een luxe restaurant met verassingsmenu. Ik moet nog maar even sneaky bellen en voorstellen dat we toch met de auto gaan... 

Dag dames. Ik meld me ook voorzichtig hier. Vanmorgen een positieve zwangerschapstest na 10 maanden proberen. Voor ons is dit het eerste kindje en eerste zwangerschap. Heel spannend dus allemaal.  Door de mega lange cyclussen heb ik geen idee wat mijn uitgerekende datum is, maar ik verwacht eind mei/begin juni. Dus vandaar dat ik hier een beetje mee wil kletsen. Ik heb vanmiddag met een goedkope Kruidvat test nog een keer getest, aangezien ik het nog niet geloofde en ook deze was positief haha. Ik heb me online aangemeld bij de vk dus hoop op een snelle afspraak. 
Verder weinig kwaaltjes hier behalve veel last van mijn buik als in buikpijn en opgeblazen gevoel. Beetje opgezette buik ook maar dat heb ik ook als ik ongesteld ben. Ook wat meer puistjes heb ik het idee maar verder valt het allemaal nog reuze mee. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan. Ik vind het op dit moment vooral nog spannend. 

Gefeliciteerd dit ben ik!
En ja, het is zoooo spannend! Ik heb het gister voor het eerst aan een vriendinnetje verteld, super leuk! Zij was ook zo enthousiast, veel enthousiaster dan ik nu al durf te zijn. Ik wil gewoon eerst even het hartje horen en horen dat alles goed is. 
Nu ben ik nog op zoek naar elk teken dat het goed zit, en die zijn er wel maar niets is heel overtuigend op dit moment (ook al moet ik elk uur plassen, heb ik de hele dag dorst, wordt ik standaard om 5 uur wakker, rommelt m'n buik en heb ik echt geen zin in koffie en chocola :p )

Nou vanacht elk uur wakker ?
waarom komt dat eigenlijk haha zo vroeg wakker en niet echt kunnen doorslapen?
enig idee jullie?
toch ben ik niet moe als ik dan sochtends eruit moet
terwijl ik hiervoor echt kapot zou zijn als ik elk uur wakker zou worden ?

Heel herkenbaar! Het schijnt door je hormonen te komen doordat je minder diep slaapt las ik ergens, waardoor je ook weer meer gaat dromen.

Ik ben ook niet echt heel moe, en zou normaal ook gesloopt zijn. Terwijl ik overal lees dat iedereen juist heel moe is, dus wel grappig om te horen dat jij dat ook niet hebt :)

Terug
Bovenaan