Uitgerekend mei 2019

Ik slaap (gelukkig) nog prima! Enige wat ik denk te merken is dat ik overdag totaal geen trek heb, en als ik dan eet dat ik best snel vol zit. Maar als ik dan naar bed ga beginnen mn darmen enorm te rommelen en heb ik me toch een honger haha. O en ik heb een mega concentratieprobleem, maar dat komt omdat ik zo blij ben haha. Zit de hele dag een beetje dingen te google'en en op dit forum te snuffelen enzo. Oeps, sorry baas ;)

Haha dat is herkenbaar. Ik heb de app zwangerschap+ gedownload. Niet goed voor je baas, wel voor jou ;) erg leuk en elke dag een update om te lezen. 

FloraN ik zou ook graag alles even willen zien en horen. Ik denk alleen dat dat nu nog geen zin heeft haha. 
Ik slaap verder echt fantastisch op dot moment (ben juist een beetje een slechte slaper) alleen ik droom echt vreselijk veel. De hele nacht door.
Werd net gebeld door de vk. 10 oktober hebben we een afspraak. Het wordt allemaal wel heel echt zo?

Haha, nee het heeft inderdaad nog geen nut dit ben ik. Maat als ik de tijd door zou kunnen spoelen...
Gek hè, om dan opeens met de verloskundige te bellen! Wij hebben 17 oktober over eerste echo, hoop dat ik daarna iets meer rust in m'n hoofd krijg :)

Hee Dames!!

allereerst van harte met jullie zwangerschap.
zelf ben ik na mijn eigen berekening 1 mei uitgerekend. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen.
morgen hebben wij onze eerste Intake en Echo. Deze moeten we zelf betalen omdat de verloskundige praktijk hem standaard na 10 weken doet. Maar ik wil zo graag weten of het leeft in Mn buik. 
De ene dag voel ik wel iets en de andere dag helemaal niks. Zo onder zeker gevoel ??
dit is Mn eerste zwangerschap dus ik weet ook echt niet wat me allemaal te wachten staat!!
jullie succes meiden en zoals de meeste altijd zeggen geniet van je zwangerschap ?

Spannend zeg?
Ik heb de eerste termijn echo al gehad met 6 weken maar hoefde het niet zelf te betalen.. we hebben aankomende donderdag de intake dus erg spannend

Succes morgen?

Toch raar dat iedereen op een ander moment de eerste echo krijgt. Tenminste ik vind dat raar! Zou ook wel met 6 weken willen haha. Zelf eerste echo op ong 7,5 week (praktijk probeert op 8 te plannen) maar lees ook genoeg dames die tot 10 weken moeten wachten. Vreemd dat daar geen standaard voor is (ook met betalen indd)

Terug
Bovenaan