Uitgerekend mei 2019

Hoi allemaal,

Ik mag me hier ook melden. Als het goed is Rond 25 mei uitgerekend.
Dit is mijn 3e zwangerschap in 1 jaar tijd.. ben best nerveus.  Hoop dat ini mini blijft zitten en dat we mooie echo's mogen krijgen 

Hoi dames, 
Vorige week donderdag een positieve test en volgens de verpleegkundige ben ik nu ongeveer 5 weken zwanger van mijn 1e.Ik heb nog niet heel veel kwaaltjes, beetje gevoelige borsten, opgeblazen buik, af en toe misselijk en in de avond erg moe. 4 okt. heb ik mijn 1e echo in het ziekenhuis en hoop ik een kloppend hartje te zien. Ik vind het vooral nog erg onwerkelijk, omdat de kwaaltjes (nog)subtiel zijn. Ik durf nog niet te hard te juigen, ook al wil ik het heel graag, er kan nog van alles mis gaan.. Mijn gezondheid heeft me een aantal keer flink in de steek gelaten, dus ik hoop dat het goed gaat. Ik lees komende tijd graag met jullie mee. Liefs 

Hoi dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik ga mij toch alvast hier aanmelden. Zwanger van ons tweede ( jongetje van 1.5 jaar) 5 dagen voor mijn NOD. Maar duidelijk oplopende testen! ??? uitgerekend datum zal eind mei begin juni zijn! 

Meiden,

ik ben nu 6 weken zwanger en zit nu in me 7e week.
hebben jullie ook wel eens last van je benen die beetje pijn doen? Dus niet persee 1 plek maar gewoon zeurende pijn.
heb ook nog steeds zeurende pijn in Mn onderbuik met soms steken.
mn schoonzusje zegt dat het heel normaal is en dat zei dat ook had. Toch ben ik elke keer blij als ik van de wc afkom dat ik een vloed in de pot zie? meer meiden die dezelfde kwaaltjes hebben ? ❤️ 

gefeliciteerd voor alle nieuwe meiden hier ❤️❤️❤️

@Gebruiker...246 ik heb ook af en toe last van m’n linker bovenbeen aan de achterzijde zeker als ik lang zit. Ook m’n onderbuik voelt opgeblazen en soms gevoelig. Ben ook elke keer opgelucht als ik na de toilet bezoek niets raars zie ?
Ik ben 6,5week nu en heb met 8 weken de eerste echo. Kan niet wachten, vind het zo spannend. Hoor net van vrienden dat zij hun 2de miskraam hebben gehad en wel eerst een kloppend hartje hebben gezien maar een week later mis was. Zelf heb ik ook 2 miskramen hiervoor gehad wat het echt nog spannender maakt. Voel me goed met de kwaaltjes dat wel...... 

Hallo allemaal,

iedereen gefeliciteerd met de positieve testen! Zelf heb ik afgelopen zondag en maandag positief getest.
Voor mij is het mn 2dezwangerschap, heb een zoontje van 6,5 jaar, en voor mijn vriend/verloofde zal het de eerste keer zijn.
mijn vriend wilde het maarniet geloven, omdat het bijde tweede keer gelijk raak was. Hijis pas echt overtuigd als ik morgen bij de huisarts ook eenpositieve test heb.
Ik had al een sterk vermoeden, aangezien ik wat kwaaltjes had. 

Ik ben volgens berekening rond 23 mei uitgerekend. 
Ikheb me ook aangemeld voor de fbpagina ?

Heel naar, miskramen of ik focus me er teveel op maar ik lees het ook veel op t forum. Wat mij weer onzeker maakt over elk pijntje wat ii voel. Heb geen bloedverlies gehad verder. Daar hou ik me aan vast .. het lijkt me vreselijk. Misschien gek maar voel me al zo verbonden ofzo. Ben er al gek op terwijl ik het net weet. Nog even een weekje wachten op de echo en gesprek. Ben dan 7 weken en 2 dagen .. zondag vertellen we het aan onze broer en Zussen. Ouders weten het al. 

Liefs 

Ik doe trouwens ook elke week weer een test. Gewoon om te zien of het lijntje dik blijft en dat blijft hij. Krijg elke keer een glimlach als ik er naar kijk haha ❤️

Terug
Bovenaan