Uitgerekend mei 2019

@SuSo, van die broeken heb ik ook heel veel last van..
Heb gelukkig nog heel veel broeken liggen van een aantal jaren geleden toen ik bijna 10kg zwaarder was, dat scheelt wel een hoop ?

@DebbiieK dat is wel handig idd. Ik heb nu 2 plooiband broeken met elastiek gekocht bij de Only. Zijn gelukkig helemaal in nu ? Verder idd ook nog 2 broeken gevonden die groter vallen. Maar ben gelukkig niet de enige ?

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 8w6d zwanger, volgens eigen berekening, uitgerekende datum staat nu op 21 mei. We hebben een dochtertje van 1.5. Met haar heeft het 2jaar geduurd, zonder medische hulp. Deze keer was het binnen 4 maanden raak. VK zei waarschijnlijk weet je lichaam nu beter wat er gebeuren moet. 1e echo hebben we over 2/3 weken, dan ben ik 11/12 weken zwanger. Het mag hier vanaf de 10weken. Ik wacht iets langer tot de 12 weken grens zodat we het daarna kunnen vertellen. 
Ik heb mij aangemeld via fb bij schipper ouder, maar het is nog niet geaccepteerd. Dus ik wacht af.?
Groetjes!

Goedemorgen iedereen,

Hier gaat het wel goed. Na vrijdag bloedverlies te hebben gehad, had ik hier gister weer een klein beetje last van maar tussendoor en nu is het weer weg.
Al die tijd geen krampen gehad. vandaag 8 weken en 3 dagen zwanger en nog steeds geen enkele symptoom.

Hopen dat ik een van de gelukkige blijf:)

Hoi meiden.
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben momenteel 9 weken en 3 dagen zwanger van de eerste. 1.5 week geleden de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Het hartje klopte. 26 oktober de 12 weken echo. 
Ik ben nog maar 9 weken maar ik heb nu al echt een buikje en ik ben over gegaan op positiekleding. Je ziet echt dat ik zwanger ben. Meer meiden hier last van?
Verder ben ik erg veel moe en erg vaak misselijk. Vorige week zelfs ziek gemeld op mijn werk omdat ik gewoon te moe was. Vandaag ga ik weer proberen te werken.

Ik ben ondertussen ergens in de 8 weken zwanger, en mijn broeken passen (gelukkig) nog wel gewoon. Wel merk ik dat ik naar word van een soort drukkend gevoel in mij buik, juist wanneer ik een broek aan heb met elastiek zeg maar. 
Moe als een malle, echt niet normaal haha. Gelukkig t weekend flink kunnen slapen. Wel heel veel moeite met eten. Gedurende de dag gaat er ongeveer 1 broodje in en met moeite nog een beschuit erbij. Drinken smaakt me niet. Avondeten, na 4 happen ontplof ik gewoon! Heel raar allemaal.
Had van t weekend na de seks wel ineens een drupje bloedverlies, maar zoals Lievelo hierboven ons al gerust probeert te stellen schijnt dat allemaal best normaal te zijn. Probeer me er dan ook maar niet druk om te maken, en het is bij een drupje gebleven :)

Pumpkin.. ik ben 10 week en 2 dagen zwanger bij mij valt het ook al goed te zien. ik draag dus vooral leggings met een jurkje omdat zwangerschaps broeken nog te los zitten en het dus nog niet fijn voelt. ik ben vanaf week 6 misselijk geworden en dat is nog niet over. sochtens meeste last van en moet dus constant eten terwijl ik er helemaal geen zin in heb. honger gevoel blijft maar als ik eet voelt het gelijk alsof ik vol zit. ik hoop dat het bij week 12 gelijk over is. 

@RDRD ik heb daar ook wel last van dat ik het gevoel hem honger te hebben maar na wat gegeten te hebben een vol/misselijk gevoel te hebben. 

Terug
Bovenaan