Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wilde nog toevoegen hopelijk gaat snel de onzekerheid weg en blijven de zwangerschappen goed gaan.
Ben nieuw hier dus bewerken lukte niet vandaar nog een berichtje
@go ik kan nog geen groep aanmaken moet dan iemand toevoegen en in mijn vrienden lijst staat niemand die on mei uitgerekend is heb even een nieuwe toppik aangemaakt om te kijken die er interessen heeft dan kan ik een groep aanmaken als de dames mij op fb toevoegen.
Iedereen gefeliciteerd! Wat een mooie ervaring een positieve test in handen! 3 dagen geleden positief getest met een vroege test! 30-08 mijn NOD!
Wat zijn jullie symptomen? Iemand meer last van heftige buik/rugkrampen en dat dan vooral in de nacht? Heb een antibiotica kuur gekregen van de HA iemand hier ook last van?
Hoi
hoi
ik heb vandaag weer een test gedaan en mijn streepje word steeds duidelijker ?
kan het bijna nog niet geloven !! Ben zo blij na die rot tijd van mijn miskraam ... hoop zo dat het goed blijf gaan