Vandaag 9+3 en mijn buik begint ook al wat uit te steken! Tot nu toe best vervelend want mijn broeken zitten echt niet lekker meer en van de baby komt het ook niet echt. Het is puur de hormonen. Ik vind het zelf nogal vroeg om al voor positie kleding te shoppen dus draag nu ook vooral leggings en jurkjes.
Binnenkort zal ik er toch maar aan moeten geloven om positie kleding te kopen, best spannend!
Sinds een paar weken heb ik last van misselijkheid de gehele dag door maar nooit zo erg dat ik er door gehinderd werd. Even een vlaag van misselijkheid en dan was het weer weg. Even wat kleins eten hielp ook goed. Maar sinds gister! Pffff! De hele dag door zó beroerd. Ik werk normaal 5x 8 uur maar ben vandaag ‘ziek’ naar huis gegaan. Heb de wc meer gezien als mn bureau dus dat schoot echt niet op. Plus dat ik me super beroerd en ontzettend moe voel. Heb vanmiddag ook 3 uur lang geslapen toen ik thuis kwam.
Ik hoop echt dat dit na de 12 weken wat minder gaat worden. :’)
Sinds een paar weken heb ik last van misselijkheid de gehele dag door maar nooit zo erg dat ik er door gehinderd werd. Even een vlaag van misselijkheid en dan was het weer weg. Even wat kleins eten hielp ook goed. Maar sinds gister! Pffff! De hele dag door zó beroerd. Ik werk normaal 5x 8 uur maar ben vandaag ‘ziek’ naar huis gegaan. Heb de wc meer gezien als mn bureau dus dat schoot echt niet op. Plus dat ik me super beroerd en ontzettend moe voel. Heb vanmiddag ook 3 uur lang geslapen toen ik thuis kwam.
Ik hoop echt dat dit na de 12 weken wat minder gaat worden. :’)