Uitgerekend mei 2019

Vandaag 9+3 en mijn buik begint ook al wat uit te steken! Tot nu toe best vervelend want mijn broeken zitten echt niet lekker meer en van de baby komt het ook niet echt. Het is puur de hormonen. Ik vind het zelf nogal vroeg om al voor positie kleding te shoppen dus draag nu ook vooral leggings en jurkjes. :) Binnenkort zal ik er toch maar aan moeten geloven om positie kleding te kopen, best spannend! 
Sinds een paar weken heb ik last van misselijkheid de gehele dag door maar nooit zo erg dat ik er door gehinderd werd. Even een vlaag van misselijkheid en dan was het weer weg. Even wat kleins eten hielp ook goed. Maar sinds gister! Pffff! De hele dag door zó beroerd. Ik werk normaal 5x 8 uur maar ben vandaag ‘ziek’ naar huis gegaan. Heb de wc meer gezien als mn bureau dus dat schoot echt niet op. Plus dat ik me super beroerd en ontzettend moe voel. Heb vanmiddag ook 3 uur lang geslapen toen ik thuis kwam. 
Ik hoop echt dat dit na de 12 weken wat minder gaat worden. :’) 

Wat spannend vanmiddag de 2e echo van baby nummer 3!!  Hopelijk horen we nu het hartje ik vind dat altijd zo bijzonder.. 
Hoe voelt iedereen zich verder?? Ik ben misselijk, futloos, moe en het idee alsof ik kan gaan flauwvallen. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet ZO erg last van gehad. Vanochtend even bloed geprikt om ook mijn ijzer gehalte even te bekijken. ik moet er mee leren leven haha ik hoop dat deze symptomen snel over zijn! 
Verder groeit mijn buik dit keer zoveel sneller.. maar voor nu nog even mijn gewone kleren dragen en dan over een weekje de zwangerschaps kleding. Ook weer heel leuk om uit te zoeken. ?

vandaag 9 weken:D

ik ben al sinds 6 weken positiebroeken aan het dragen. 
Ik heb een hele opgezette buik van mijn darmen, maar ga nu wel zien dat mijn buikje boven mn navel ook wat vorm gaat krijgen. Lijkt me nog vroeg maar ik word er wel blij van. 

ik heb met 7 weken en 3 dagen een goede positieve echo gehad. en al die dagen tot nu heb ik nog niet echt het besef gehad dat ik zwanger ben. ik heb geen symptomen, voel me normaal en voel ook niks 'in mijn buik' gebeuren. 
29 oktober de termijn echo, dan ben ik 10 weken en 3 dagen. Ik kan echt niet wachten. het besef dat ik zwanger ben is pas als ik het 'zie'. 

Iemand die zich hierin herkent?

Hoi ZwangereKim, ik ben ook de hele tijd op zoek naar kwaaltjes als bevestiging! Afgelopen twee weken telkens misselijk geweest, eerste week ook spugen. Deze week gaat het een stuk beter. Maar dan word je ook weer meteen onzeker haha. Mn vriend probeert het positief te verklaren, dat ik nu sneller wat eet en beter doorheb wat ik wel en niet trek. Opzich logisch inderdaad ;)
Heb gisteren van mn schoonzus een stapel positiekleding gekregen. Nou, daar is mijn lichaam nog lang niet aan toe haha. In de avond af en toe zo'n pgeblazen buik. Maar toen ik gisteren die positiebroek aantrok om te passen, irriteerde ik me mateloos aan die hele buikband die om me heen flubbert hihi. Dus die kunnen de kast nog lekker in (ben t weekend 9 weken)

Meiden,
ik ben ook weer aan het meelezen.
nog steeds dubbel, super blij met zwanger zijn maar mijn eigen mama is 2 weken geleden overleden dus dubbele werelden.
wel heb ik een week geleden de 10 weken echo gezien.
alles was goed, dat was zon opluchting na zoveel stress rondom Mn eigen mama.
hartje klopte perfect, lag goed op schema de kleine baby.
het bewoog extreem , eerste beeld op de echo was een zwaaiend armpje ..
bewegende benen en het was zo mooi! 

Nu over 3 weken weer een echo en kan niet wachten ❤️

@Ananasss als je eigen broeken niet meer lekker zitten en de zwangerschapsbroeken van je schoonzus nog niet lekker zitten kun je ook zwangerschapsbroeken kopen zonder lange band om je buik.
Ik ben de box met zwangerschapsonderbreking van de vliering gehad en ga vanavond passen of ik de broeken nog pas van 3,5 jaar geleden ?. 
Donderdag de termijn echo met 11,4 weken. Echt spannend ookal heb ik mega last van kwaaltjes. Misselijk na het eten, gevoelige borsten, lage rugpijn na lang staan, lang zitten of lang lopen en exstreem moe. 
@gebruiker....426 fijn dat de echo goed was en de kleine naar je gezwaaid heeft 

Hallo allemaal,
morgen heb ik mijn termein echo! Ben best zenuwachtig. Heb met 7+6 weken ook een echo gehad en hier zag alles er goed uit. Morgen ben ik 10+4 weken dus ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien tov de vorige echo.
Maar boven alles ben ik zo bang dat er blijkt iets mis te zijn! Een maand voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad en de angst hier voor zit er nog steeds best in. Ik kon ook pas na mijn eerste echo echt gerust en blij zijn met mijn nieuwe zwangerschap, maar hoe dichter ik nu weer bij de volgende echo kom, hoe zenuwachtiger ik word. 
Ik probeer mezelf wel gerust te stellen met dat ik mij op-en-top zwanger voel en dit niet voor niks is (de hormonen vliegen rond mn oren, zeer vermoeid, hele dag misselijk). Hoe vervelend deze kwaaltjes ook zijn, aan de andere kant is het voor mij ook weer een geruststelling dat alles loopt 'zoals het hoort'. 

Hebben nog meer dames hier last van, de onzekerheid voor de echos?

Terug
Bovenaan