Uitgerekend mei 2019

HI:)

Vandaag 10 weken:)
Komende maandag middag de termijnecho en ik ben zo nerveus. 
Ik heb steeds het gevoel dat het fout gaat of dat het al fout is gegaan.
Symptomen blijven uit, worden niet meer. Krijg er ook geen nieuwe bij. af en toe roze afscheiding.
Dus hopelijk maandag een goede uitslag. ik kan ook gwn echt niet meer wachten tot het eindelijk maandag is. 
Pffffff zoooo geen geduld

Hee meiden! 
Ik was dit forum even vergeten aangezien ik meer op de Facebook pagina zat. Las nu weer wat mee en tip tegen verstopping; lactulose! Bij de apotheek of Kruidvat. 

Succes! 

@clb en @go bedankt voor de tips tegen verstopping ?. Inmiddels is het iets beter geworden, maar ik houd het in de gaten. 

Hoi!
Ik ben 29 jaar en vandaag precies 10 weken zwanger van mijn eerste kindje! Uitgerekend op 25 mei. Wat een wonder en ervaring. Ik voelde me 8 weken lang heel goed! Sinds een aantal dagen flink misselijk geweest, overgeven en een soort migraine hoofdpijn. Dat is wel even wennen nu. Recent heb ik ook mijn eigen babybedrijfje opgestart, dat geeft de hele zwangerschap een mooie extra dimensie. Wanneer ik het algemeen bekend maak ben ik ook van plan te gaan bloggen en vloggen, dus mocht je het leuk vinden dit te volgen zoek even op social media naar babybirdstore. 
Het lijkt me leuk jullie verhalen hier te lezen, we zitten in hetzelfde mooie schuitje:)
Liefs!

Goede nacht,
Ik schrijf dit met tranen in mn ogen, pijn in mn hart en een gebroken leven. 

Vanmorgen met een spoedecho erachter gekomen dat ons kleine wondertje is overleden 2 weken geleden. 
Mijn miskraam is op dit moment gaande en dit is 1 van de moeilijkste momenten in mn leven. 

Rust zacht kleine Sky,    18-8-2018/6-10-2018+

@zwangerekim wat vreselijk?.. ik wens jou/jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe bij de verwerking van dit vreselijk, grote gemis♥

O wat vreselijk! De nachtmerrie voor ons allen denk ik.
donderdag de termijnecho bij 10+3. Na t lezen va dit soort berichten word ik steeds nerveuzer ?

Terug
Bovenaan