Uitgerekend mei 2019

ananasss wat leuk om te lezen!! (Ik verveelde me dus ik dacht...even spieken hoe het hier gaat ;) 
Wat leuk dat hij zo bewoog en een mooie datum hoor. Nu idd wachten voor de echo. Hoe voel je je? X

@ananasss fijn dat de echo goed was. Maar moet je echt zooooo lang wachten?? Het is toch normaal dat je elke 4 weken een echo of hartje horen kloppen hebt?? 

Hier ook verder alles goed op nog wel kwaaltjes na. Maandag een intake in het erasmus MC voor 20 weken echo. Moeten daarheen ivm VSD (gaatje in hartje) van onze dochter van nu 3. Het gaatje is inmiddels wel dicht gegroeid.

Hoi dames, 
Vandaag 14+1, op 12 november staat de geslachtsbepalende echo gepland, super spannend! 
Ik heb onlangs een angelsounds gekocht en dat vind ik heerlijk, zo een keer in de week luister ik even naar dat stevig kloppende hartje, stelt me iets meer gerust.
Begin nu wel echt een buikje te krijgen, eerst voelde het alsof ik keiharde buikspieren had (haha) maar dat valt mee.
Tot nu toe ben ik alleen nog maar afgevallen. Ik had iets overgewicht dus opzich niet heel erg maar wil wel graag dat ik genoeg binnenkrijg.. maar mijn eetlust is echt weg! Iemand daar ervaring mee?

@Amandaaaah, en vind je t leuk n keer koffie te doen in Arnhem? Misschien zijn er meer uit de buurt die willen aansluiten. Ik heb zelf best drukke dagen en vrienden door t hele land die met andere dingen bezig zijn. T leek me daarom leuk anderen van hier uit de buurt te ontmoeten ( - : 

Terug
Bovenaan