Uitgerekend mei 2019

Een uur geleden de laatste echo gehad, dit puur om afscheid te kunnen nemen van ons kleine wondertje Sky.  
Morgen een gesprek met de gyno voor de volgende stap. Meerdere keren nu van profs gehoord dat mijn enige keuze een curretage is. Dit omdat het vruchtje al 2 weken niet meer leeft maar alles eromheen doorgegroeid is tot 10 weken, dit gaat er waarschijnlijk zelf niet uitkomen. 

Ik ben bang, voor de curretage, narcose. Het hele proces.  Hoop dat er onder ons maar weinig dit hoeven mee te maken, en dat jullie wondertjes mogen stralen en leven. 

Ik ben blij voor iedere zwangere dame hier op het forum. Ik blijf op het forum, en hoop snel weer deel te nemen aan het zwangere groepje. 

Hi dames, hoe gaat het met jullie verder?
Ik ben nu 13+4 en heb op 10 november echo voor de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd! :) Voel verder weinig nu van de baby, lijkt me fijn om hem/haar weer op de echo te zien en later te kunnen voelen bewegen :)
Weten jullie al wat het wordt / willen jullie het weten?

Ik zou ook zo graag m'n kindje willen voelen! Maandag weer hartje gehoord dat is wel super fijn. Ik wil zeker wel weten wat het wordt! Ben super nieuwsgierig, mijn gevoel zegt een jongen. Heb al een meisje dus ik zou een jongetje wel heel leuk vinden. Wij wachten denk ik wel tot de 20 weken echo (als mijn nieuwsgierigheid dat aan kan ;) )

Hoi iedereen!

Ik ben net thuis van de curretage. 
Het lichamelijke is voorbij. Nu komt het mentale verlies. 
Het gaat naar omstandigheden goed. En er is een lichte acceptatie aan het komen. Dankjulliewel voor al het medeleven. 
Iedereen nog heel veel mooie momenten toegewenst. 

Vanmorgen de termijnecho gehad, alles prima! Kleine zwaaide zelfs nog een keertje haha. Datum: 27-05-2019
volgende echo, 20 weken echo pas 10 januari ? dat duurt echt nog zoooo lang...

Terug
Bovenaan