Uitgerekend mei 2019

Citrus!! Tof dat je hier ook even langskomt. Ik mis al het geklets wel op het forum hoor haha. Hopelijk ben jij ook snel zwanger. Ik voel me helaas slechter dan slecht. Zit s8nds een week aan de medicijnen om überhaupt iets binnen te krijgen. Maar voor een goed doel, foto van de echo naast de emmer geplakt ?
ik vind de echo ook kang wachten. Maar tussendoor wel controles bij de vk dus neem aan dat ze dan wel hartje gaat luisteren?

Wat een goed idee om de echo er naast te plakken! Als ik mij rot voel kijk ik er ook altijd naar. Hoop dat jij je snel beter voelt Ananas! 

@Ananass ik weet hoe je je voelt. Ben al 4 weken thuis van werk. Ben super misselijk inclusief overgeven. Overdag gaat het, maar aan het eind van de middag en in de avond is het ellende. Ik probeer overdag mijn eten te compenseren voor in de avond. In de avond krijg ik niet veel naar binnen maar probeer altijd boterhammen of beschuit. Na het overgeven is sultana het enige wat ik nog naar binnen krijg. Ben er ondertussen wel klaar mee! 
Hoe ver ben jij? 

Ah Ananasss en anderen ook las ik. Best een heftige misselijkheid zeg! Jeumig. Naast de medicatie doe je er weinig aan, zit jij ook thuis? En voel je je de hele dag zo beroerd? Mag toch hopen dat het niet zo lang meer duurt zeg... 
Wat betreft de tussencontroles, bij mij gingen ze elke controle naar het hartje luisteren, denk bij jou ook wel hoor, dan is het ook minder lang in onzekerheid tot de 20w echo. Wanneer is je volgende date met de vk? 
Ik hoop ook idd dat ik snel naar uitgerekend mag! Voel me wel wat minder optimistisch doordat ik miss endometriose heb, maar goed. Kan er nu weinig aan doen. Er was een eitje aan het rijpen en ook een mooie baarmoeder waar niks geks zat...duim je nog even mee? 
Take care fruitytutty!!! 

Xx

Hee!
Heb even een tijdje achtergelopen met lezen maar ben weer helemaal op de hoogte nu van jullie verhalen. Fijn om te lezen dat het met jullie bijna allemaal goed gaat. Weet niet of @zwangerekim nog meeleest maar meid wat heftig en wat verdrietig wat je mee maakt. Heel veel sterkte!
En @SuSo wij moeten ook naar het Erasmus voor een GUO in januari ivm verhoogde kans op schisis. Ook vorige week intake gehad. Zijn jullie ook gestrikt voor dat virtual reality onderzoek met een extra echo met 13 weken? Dat lijkt me wel gaaf.
Verder dit weekend eindelijk the happy news kunnen delen met de familie. Nog nooit zoveel tranen en blijdschap bij elkaar gezien. Heel bijzonder! 

Terug
Bovenaan