Uitgerekend mei 2019

@veraa wij komen niet in aanmerking voor die extra echo omdat ik met de intake al 13 weken was. Met de intake trouwens wel een echo gehad, fijn om de kleine weer even te zien??

Aah jammer. Maar wel fijn om dan in ieder geval die extra echo tijdens de intake mee te pikken! Ik vind dat gat tussen termijn en 20-wekenecho echt zo groot!

@Veraa ja dat vind ik ook. Ze luisteren dan wel naar het hartje maar kijken niet. Echt wel jammer. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de gyneagoloog , misschien wil zij wel een extra echo maken ??

Oh, al even geleden dat ik iets heb gepost. Gisteren heb ik de geslachtsbepalende echo gehad, en wij krijgen een zoon!!! Nu kunnen we echt naar namen gaan zoeken. Voor een meisje had ik het al wel geweten haha. Weten er al meer wat het wordt? 

Super leuk amandaah dat je het al weet! Een zoon heel mooi!

ik heb morgen een echo 14 weken. En dan 20 november geslachtsbepalende echo. Ben benieuwd alles in mij zegt een meisje. Bij Mn vriend trouwens ook.
maar goed tis 50/50? kan alle kanten op! 

Hallo allemaal,

Wat leuk dat ik dit forum heb ontdekt en dat ik nu kan lezen hoe iedereen zich voelt en wat jullie meemaken in dezelfde periode als ik. Ik ben 15 weken zwanger van ons eerste kindje en we vinden het allemaal geweldig, maar wat is het daarnaast ook indrukwekkend. Zelf ben ik er nog steeds niet helemaal bewust van dat mijn buik boller wordt omdat er een kindje in mij groeit.
6 mei ben ik uitgerekend en gisteren hebben we de eerste controle gehad bij de verloskundige. Jammer dat er geen echo bij was en we daar tot de 20 weken echo moeten wachten! Gelukkig was het hartje duidelijk te horen?

-xx- 

Leuk weer wat nieuwe mensen erbij hier! Ik heb deze week ook een (pret)echo gehad en weet nu dat ik een jongetje krijg, ben 4 mei uitgerekend. Ik had gedacht dat het een meisje was en daar ook al een naam voor, nu nadenken over een mooie jongensnaam :)

Wij zitten nog te denken of en wanneer we een geslachtsecho doen. Eil het zeker wel graag weten! Onze praktijk doet ze in principe bij/vanaf 16 weken omdat het voor die tijd nog onduidelijk kan zijn. En heb ook weinig zin om ergens anders misschien eerder terecht te kunnen. Nu 12+4 dus opzich niet heel lang meer wachten haha. 
Vanmiddag ben ik ‘oefenmodel’ bij een echoscopisten cursus. Heerlijk nog een keer spieken!!

Terug
Bovenaan