Uitgerekend mei 2019

Ik ben benieuwd of jullie ook aan familie en vrienden vertellen wat het geslacht is en doen jullie dit ook op een leuke/speciale manier? Wij weten het nog niet, maar willen het wel graag weten en wachten tot de 20 wekenecho.

-xx- 

Als wij weten wat het is, vertellen wij dit ook aan familie. Dit omdat ik het vervelend vind met een geheim rond te lopen en op te moeten passen wat ik zeg. Sommige familie leden hadden al gezegd dat ze het niet van te voren willen weten, maar dat is dan jammer voor ze.. het is onze zwangerschap ??

Ik sluit ook graag aan, al ben ik 31 mei uitgerekend (en verwacht dat het een juni kindje wordt).
Wij zijn nu in afwachting van de uitslag van de nipt. Zo spannend. Hebben jullie deze test gedaan en hoe snel kreeg je de uitslag? De 25e krijgen we als extra nog een nekplooimeting op eigen verzoek.
Dit weekend gaan we het de ouders vertellen. Ben benieuwd hoe de reacties zijn. Het is ons 2e kindje, we hebben al een zoontje van 15 maanden.
De vorige keer wisten we niet wat het zou worden en dat willen we deze keer weer niet weten. Het maakt ons echt niet uit en het is een extra verrassing.
Iedereen een mooie zwangerschap gewenst.

Hoe reageerde iedereen Sanne1979?

Wij hebben verder geen testen gedaan. Wij wachten de 20weken echo af en hopen op een gezond kindje. We hebben deze keus gemaakt omdat we verder geen afwijkingen in onze families hebben (al zegt dit natuurlijk niet alles) en zelf gezond zijn. Dit in overleg met de verloskundige. We hebben wel enorm getwijfeld of we wel of geen testen zouden doen.

-xx-

Leuk Sanne1979! Ben ook benieuwd hoe iedereen reageerde. Bij ons was iedereen geemotioneerd haha.
Wij hebben vorige vrijdag bloed laten prikken voor de NIPT en kreeg gisteren te horen van de verloskundige dat alles goed was. Dus 7 dagen gewacht. Al voorspelden ze 10-14 dagen. Je kan er toch niet echt van op aan. Ik ben allang blij dat alles goed is bij deze test!  :-D

Hier gisteren ook de uitslag gekregen, alles in orde! Toch kleine opluchting.
hier al dames bij wie de buik duidelijk zichtbaar is? Hier nu 13 weken maar nog altijd zo plat als ik altijd al was ? ben benieuwd wanneer ik een buikje ga krijgen.

Onze ouders waren zeer verrast en hadden het niet nu al verwacht. Maar ze waren super blij natuurlijk.
Fijn de goede uitslag van de nipt. Ik heb nog niks gehoord, maar dat zou wel erg snel zijn. Morgen een week geleden. Zou fijn zijn als we voor het weekend een goede uitslag zouden krijgen.
Mijn buik is alles behalve plat (was hij helaas ook niet). Inmiddels mijn positiebroeken weer aan. 

Leuk om te horen dat ze blij waren! Bij mijn ouders precies dezelfde reactie. 
Mijn buik is al behoorlijk aan het groeien. Voel me ook tonnetje rond al zegt de weegschaal dat (gelukkig) niet. Wel de zwangerschapsbroeken al aan. Die zitten een stuk fijner!
Voelen jullie het kindje al kriebelen in je buik? 

Terug
Bovenaan