Uitgerekend mei 2019

Dag dames, Ik ben nieuw hier. Ik ben momenteel 18 weken en 4 dagen zwanger. Gisteren heb ik wat vreselijks meegemaakt. Ik ging naar het hartjesspreekuur. Daar 15 minuten te hebben gezeten, kon de verloskundige het hartje niet horen. Ik raakte meteen in paniek en vervolgens kreeg ik een echo. Het bleek dus dat mijn kleintje helemaal diep onderin lag. Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik heb hierdoor slecht kunnen slapen. Voor een ieder een fijne gemakkelijke zwangerschap toegewenst.  Groeten, Siem 

@Siem ik heb dit niet mee gemaakt maar wel dat het hartje ineens heel langzaam klopte en al snel weer nogmaal. Dit konden we zien op de echo. De verloskundige gaf gelijk aan dat dit normaal is omdat het hart nog niet helemaal ontwikkeld is. Wij schrokken hier ook wel even van. Wel fijn dat je gelijk een echo mocht laten maken en dat alles erg goed uit zag. Hopelijk ligt de kleine er de volgende week beter voor om het gelijk goed te horen.

Hai meiden,Ik ben ook nieuw op dit forum en ben 29 mei 2019 uitgerekend van ons eerste kindje. Heel bijzonder allemaal om mee te mogen maken en kan niet wachten tot we zien hoe de kleine eruit ziet :)
Ik heb gelukkig weinig last van kwaaltjes, dus mag absoluut niet klagen.
10 januari de 20-weken echo, maar wij willen het geslacht dan zelf nog niet weten, dat gaan we met een gender reveal party onthullen samen met vrienden en familie.Zijn er nog meer meiden die rond die tijd uitgerekend zijn en uit de omgeving van Breda komen toevallig? Groetjes Nadja

Hi ladies,Gebruiker10060403 en Nadja welkom En proficiat! Hier een uitgerekende datum 26 mei (woonachtig in Rotterdam) dus we lopen aardig gelijk.@JolandeK, dat kerstdiner he oioi haha ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige was die met volle buik (niet van de baby) en buikpijn op de bank zat. Wat een ellende. Ben wel weer klaar met die feestdagen!

Bijna op de helft! Gek idee haha (19 weken trouwens om precies te zijn). En ik voel me ook eindelijk weer normaal ‘mens’. Heerlijk gevoel alles weer te kunnen doen wat je wilt doen.verder, enige waar ik me nu zo wel af en toe zorgen om maak: ik heb nog steeds geen buikje! Als ik in de avond op bed lig zie ik wel wat, maar verder nog niks. Ik draag ook al Mn gewone kleding nog. Mensen kijken verbaasd op als ik zeg 19 weken, en zelfs mijn vk maandag was ‘op zoek’ naar Mn buik..  ik spiek af en toe ook op een ander forum waar mensen ook foto’s plaatsen, en daar heeft echt iedereen een buik bij 19 weken! Wie stelt mij gerust haha. Maargoed, hartje klopte mooi en alles dus t zal allemaal wel goed gaan haha

Ananas, ik kan mij wel voorstellen dat het niet leuk is! Bij mij (ook precies 19 weken) is het precies omgekeerd. Al een behoorlijke buik, ‘iedereen’ zit er aan en ik merk echt dat hij al wat onhandig wordt. Om mij heen hadden vrienden/collega’s juist helemaal geen grote buik, wat niet altijd even leuk is maar wel super handig! Zij konden tot het laatst nog hun eigen schoenen strikken. (Ik merk nu al verschil... hahaha).iedereen groeit anders, en iedereen vindt daar wat van. Als ik jou was zou ik er van genieten! Vrijdag 20 weken echo, spannend! 

Inderdaad, dat is het voordeel in mijn geval. Nog niks dat in de weg zit. Lijkt me enorm vervelend en asociaal als mensen telkens aan je buik willen zitten! Bij mij gelooft gewoon niemand dat ik zwanger ben haha.

Terug
Bovenaan