Uitgerekend mei 2019

Wat grappig. Zie nu het topic pas. Ik las veel mee op het ‘eind mei’ topic Haha. Ben 22 mei uitgerekend van een jongen. We hebben al een meisje van nu 15 maanden. Super blij mee. Ik voel me goed! Buik nog plat, begint wat te komen. 20w echo was ook helemaal goed! Nu beginnen met de babykamer. Mijn dochter is net over naar haar nieuwe kamertje dus kan lekker gaan studderen. Jullie al met het kamertje bezig? 

Gister avond lagen mijn vriend en ik in bed en de kleine begon behoorlijk druk wakker te worden. Ik voel hem al een aantal weken in mijn buik en heb hem ook al zo'n 2 á 3 keer aan de buitenkant van mijn buik gevoeld.Dus ik pakte mijn vriend zijn hand en legde hem op mijn buik, en eindelijk heeft hij onze kleine man ook kunnen voelen. ?En druk dat hij was, haha! Hij bleef maar schoppen en doen. Heerlijk gevoel. 

Hoera! Ook hier een goede 20-weken echo (GUO) en geen bijzonderheden gevonden gelukkig. En om de trend lekker voort te zetten.... wij krijgen ook een jongetje! :D let the shopping begin!!

Jippie, gisteren de 20 weken bereikt. Donderdag de echo, ben benieuwd maar niet mega zenuwachtig. Verder ga ik bijna hopen dat m'n buik eens gaat uitzetten buik eens gaat uitzetten. Ben nog steeds buikloos haha en draag m'n normale spijkerbroeken nog. Alleen begin steeds meer te merken dat al m'n organen een beetje in t gedrang komen te zitten. Minder prettig. Sinds t weekend ook obstipatie, iemand tips? Eet me kapot aan fruit en havermout ed.. daar zit t m dus blijkbaar niet inde kleine meid schopt me echt al flink! En van de week heeft mijn vriend dr ook kunnen voelen :) zeer bijzonder

Gisteren weer bij de verloskundige geweest, het zag er allemaal weer goed uit. Maar die weegschaal vind ik maar niks haha! Kindje heeft nu een groeispurt en dat is aan alles te merken en te zien :) en de feestdagen hebben hier ook wel invloed op gehad denk ik! Gelukkig geeft de verloskundige aan dat het gewicht prima was.Maar dit is eigenlijk niet wat ik wilde melden. Tijdens de 20 weken echo zijn ze vergeten vast te leggen waar de placenta ligt. Hier is wel naar gekeken, want dit is ons wel verteld. Nu mag ik bij 30 weken weer komen voor een extra echo om dit te checken! Een extra echo, joepie! Kunnen we de kleine nog een keer zien!

Wat is het stil hier....
niet dat ik veel te vertellen of iets te vragen heb. Hier gaat het goed. Voel me echt zwanger, ben snel moe, heb geregeld last van m’n rug. Voel de kleine meid veel bewegen.
Volgende week heb ik een glucose test. Iemand dit ook gehad?? 
Vandaag trouwens 23 weken!!!

Haha suso,
Ik was ook al steeds aan het checken of ik berichten mis.
Ik voel me net als jij je voelt. Op het werk is het me nu ook snel teveel en prikkelbaar.. 

Terug
Bovenaan