Uitgerekend mei 2019

@ schippertje 
ok ga ik daar ook even reageren. Kun je hier elkaar ook privé iets sturen dan kunnen we even Facebook gegevens uitwisselen :) 

en gefeliciteerd aan de andere twee dames! 

Ik heb vandaag toch maar de verloskundige gebeld. 17 sept mijn eerste echo. Super spannend. Ik kreeg ook meteen de vraag of ik na wil denken over de nipt test.. Moet zeggen dat dit me wel een beetje van slag heeft gemaakt. Ik twijfel zo erg! Mijn partner wil het wel, maar ik neig meer naar niet. Hebben jullie al een idee?

Morgen bel ik de verloskundige. Wou het vandaag doen, maar kwam er niet van met werk enzo.
Leuk die Fb pagina. Ga even kijken. 

@go  als je Schipper Ouder toevoegt op facebook dan voeg ik je toe aan dr groep. 

Dit geld ook voor de andere dames als ze dit eventueel zouden wille .

@ Jackym en RN, ik heb 6 september mijn eerste echo. De kans ik groot dat er nog niks te horen is,  maar ze kunnen zien of er wel wat aanwezig is en of het er goed uit ziet. Eén week of 2 later volgt er nog een echo en het intake gesprek. Echt super spannend!

Hallo allemaal
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Zelf afgelopen weekend ook een positieve test gehad!
Waarschijnlijk 3 mei uitgerekend. Wanneer mogen jullie naar de verloskundige?

Ik had een positieve test in het ziekenhuis. 8 mei is ons uitgerekende datum met mijn eigen berekening.  Dit is mijn 2de zwangerschap Echter op het moment erg onzeker ivm bloed verlies vanaf afgelopen zaterdag 
De verloskundige aangegeven dat ik  mij geen zorgen hoeft te maken en dat het normaal is.....
Hou jullie op de hoogte 
Liefs

Terug
Bovenaan