Uitgerekend mei 2022

Gefeliciteerd allemaal! Net contact opgenomen met een verloskundige in de buurt. Spannend!
Het is onze eerste kindje en ik ben 29 jaar :)

Ik wil het even van mij afschrijven. Vanavond de eerste ego gehad met de hoop dat er een kloppend hartje te zien was. Zowel uitwendig als inwendig is er een ego gemaakt. Helaas kon de verloskundige alleen maar zeggen dat er iets in mijn baarmoeder zit en mijn vriend heeft dit ook gezien toen ze het aanwees. Ik heb hetzelf niet goed gezien omdat ik zo baalde/ verdrietig werd dat ze nog niet meer kon zeggen.
Over 2 weken mogen we nu terugkomen en gaan ze weer kijken.
Alleen wat maakt me dit onzeker zeg...

@Wendym ik snap je onzekerheid, maar lees ook dat je 28 augustus een positieve test had. Ik ook toevallig, al testte ik3 dagen te vroeg. Ik ben rond 10 mei uitgerekend en heb volgende week donderdag pas de eerste echo (met waarschijnlijk 6+2 weken) en het hangt erom of er dan al een hartje te zien is! Ik kan me dus voorstellen dat je veel te vroeg voor een echo bent geweest. Hoever schat de VK je? Hopelijk over 2 weken mooi nieuws!

@XBo In eerste instantie dacht ze aan de hand van mijn laatste menstruatie 6+3, maar omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is denkt ze nu dan ik echt minder ver ben. Ze heeft verder niet gezegd hoever, maar als ik inderdaad hier ook lees hadden ze onze ego ook wel heel vroeg ingepland

Poe wat lastig @wendym , maar lijkt idd een erg vroege echo. Ik had de 29e een positieve test in handen en mag de 20e komen voor een eerste afspraak / echo bij de VK. Mijn uitgerekende datum staat op 4 mei.
Misschien is het dan juist positief dat ze nu al wat zien? Ik heb zelf 3 maanden terug een miskraam gehad met 6,5 weken en bij de echo toen was er direct niets meer te zien..
Ik duim met je mee dat over 2 weken, bij zowel jou als mijzelf, er een kloppend hartje is. Ik kan de onzekerheid niet wegnemen, dat kan denk ik niemand. Mocht je wel iemand vinden hoor ik het graag, want ikzelf heb ook de zenuwen over alles.

Hoe gaan jullie allemaal om met die onzekerheid of het wel goed blijft gaan... 
Ik heb ivf gedaan (1e x direct raak), maar nu zo ontzettend bang dat het misgaat. Iedere keer naar de wc om te kijken of het nog goed gaat en ik niet ondertussen bloeding heb... Echt vreselijk dit.
Echo staat gepland op 21-09, dus nog kleine 2 weken wachten voordat we echt zeker alles weten. 
Is er nog plek in het appgroepje? 

@wendym vervelend dat je zo onzeker bent! Ik had ook een eerste echo, dacht met 6+1 en ik heb nog geen hartje gezien. De  vk schatte het op 5+5 en die paar dagen zijn nu cruciaal. Maak me geen zorgen, zag dat er iets veilig binnen zat en dat het gegroeid is. De vk was ook vol goede moed. Hopelijk komt het bij jou ook goed. 

@annemt van harte welkom in ons appgroepje

@Koekjes, nu we bijna een dag verder zijn moet ik zeggen dat het wel wat minder is en vooral ook als ik de reacties van jullie lees.
Ik hou nu vast aan, er was iets te zien! En over 2 weken is er hopelijk meer te zien, maar ik denk dat de onzekerheid wel zal blijven

Terug
Bovenaan