Uitgerekend mei 2022

Hi! Ik wordt hopelijk in mei voor de tweede keer mama. Ons zoontje word in december 2 en ik ben zelf 31. Voorlopige datum is 15 mei, maar mijn zwangerschap is vrij medisch dus ik denk die niet te halen. Is er nog iemand anders hier met geschiedenis van pre eclampsie/hellp? Ben nu onder controle bij t ziekenhuis en heb de 28e eerste echo, spannend! X

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal.

Ik ben 38 jaar en inmiddels ong 5 weken zwanger van ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft al 2 kindjes, mijn lieve bonuskindjes ?. 22 sept hebben we de eerste echo. Ik ben heel nerveus, hoop zo dat alles goed is. Heb inmiddels al 6 testen gedaan...erg he. Gelukkig allemaal positief.
Heb verder weinig klachten. Ben alleen moe, maar slaap 's nachts erg onrustig en ben vaak al rond 3.00 uur wakker.

Fijne zwangerschap allemaal.

@Mamavaneenmeisje

Wat leuk, ik heb je ook een mail gestuurd met mijn telefoonnummer ??

Ik heb straks om 11:05 de eerste echo en ben mij toch een partij zenuwachtig ? Ik hoop dat alles goed is en we een kloppend hartje te zien krijgen. Merkte gisteren dat mijn borsten bijna geen pijn meer doen dus ik heb de halve nacht lopen piekeren en huilen. ??‍♀️

Hoi Dames, ik sluit me graag bij jullie aan. Stond vanmorgen geheel onverwacht met een positieve test in handen ❤️ Het moet nog wel even inzinken....
dit word ons 2e kindje, heb een kleine meid van 1,5 rondlopen.
iedereen hier gefeliciteerd met de positieve test! En we gaan duimen dat we in Mei allemaal een mooi kindje mogen krijgen! 

Hoi allemaal, ik sluit mij graag aan ? vanmorgen een positieve test in handen. Dit wordt ons tweede kindje. We hebben er nog 1 rondhuppelen van 1,5 jaar ?

Hier ook medische geschiedenis ze dachten eerst aan suiker maar was zwangerschapscholestase dus schat in dat ik ook de 40 weken niet ga halen.

Hi dames, gister echo gehad bij de gyn helaas nog geen hartje te zien en zij rekende 6 weken ipv 6+4. Opzich niet gek ze zei ook maak je geen zorgen het kan echt net een paar dagen verschil maken en het aantal mm was keurig. Toch vind ik het nu dus super spannend met 6wk en dan nog geen hartje te zien... meer dames ervaring hiermee?

Mag gelukkig over 1.5 week weer terug komen.

Liefs van, zo die periode is ook echt zo’n kantelpunt. Wat een tegenvaller ook dan dat je net weer 4 dagen terug gezet bent. Ik heb 21-9 de echo met 6+1/6+2 dus wordt ook een spannende net wel of net niet. Gelukkig mag je dan wel snel terugkomen maar dat wachten duurt dan veel te lang ??‍♀️
Ik heb er wel zelf om gevraagd om te zien of er iets zit. Dus dat stelt mij straks gerust als het hartje nog niet klopt. Houd daar ook aan vol, dat het gewoon nu net paar dagen te vroeg is (wie weet klopt ie nu al wel ?) en dat het aantal mm klopt en dat er ‘iets’ zit. Ik had in april een leeg zwart gat dus ik ben al gerust als ik een vruchtje zie. Maar tuurlijk hopen we op mooie kloppende hartjes ?

Terug
Bovenaan