Uitgerekend mei 2022

Voor iedereen die erbij is gekomen, gefeliciteerd!!
Over de app groep, mijn email adres is inderdaad ook voor en achternaam.
Hier beginnen de hormonen op te lopen, vandaag erg weinig geduld voor m'n dochter haha maar dat hoort erbij. Merk wel dat een 2de zwangerschap anders is. Met de eerste was hrt gangbaar om even uit te rusten, dutje, de boel even de boel te laten maar dat is nu toch wat lastiger 

Lieve Dames,

Wat leuk om te lezen dat er meer zijn die net als ik in deze spannende fase zitten. Ik ben eind juli gestopt met de pil en had eind augustus een positieve test. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en had dit (ik ben 32 en heb 13 jaar de pil gebruikt) zo snel nog niet verwacht.

De uitrekenmethodes verschillen een beetje in datum maar de meesten zeggen 1 mei 2022. Sommige ook eind (29/30) april of begin (2/3) mei. De definitieve datum houden jullie nog tegoed.

20 sept mag ik voor de intake en echo bij de verloskundige, ik vind het zo spannend! Mijn man is zo superlief en zorgzaam, nog meer dan hij altijd al was.

Kwaaltjes heb ik zeker, pijnlijke borsten heb ik sinds het begin, bij vlagen vermoeid of een beetje maagzuur. Koffie kan ik niet meer drinken dat levert me standaard een paar dagen misselijkheid op.

Ik heb een mailadres wat ik vorige zwangerschap had aangemaakt, en daaruit ook een appgroep heb gemaakt.

Jullie mogen je nummer mailen naar: pinatapoekie@gmail.com!
Dan zal ik vanavond even een appgroepje aanmaken (en als je na vanavond mailt, voeg ik je alsnog toe hoor, haha).

@mamavaneenmeisje ik wilde net een emailadres aanmaken, maar dacht toch even kijken of iemand mij voor is geweest haha. Ik stuur gelijk een mailtje!

@ mamavaneenmeisje ik heb je ook een mail gestuurd.

Lijkt me erg leuk om met elkaar deze periode en die erna met jullie te delen.

Hier gaat alles nog goed. Ik heb wel wat klachten maar die zijn nog goed te doen.

De nummers stromen ondertussen binnen in mijn mailbox! Hartstikke leuk!

Gelijk een vraagje:
Willen jullie 1 grote groep op meerdere kleine groepen?
Uit ervaring kan ik zeggen dat een grotere groep snel onoverzichtelijk wordt en het lastig is om bij te houden, wij hebben toen al vrij snel de groep opgesplitst.
Een groep van 6-8 personen is prettig en te behappen, naar mijn mening!

Ik hoor graag wat jullie willen, zodat ik het vanavond gelijk goed kan doen ?

Terug
Bovenaan